Iemand ervaring met deze testen? Vandaag getest en de streep kwam meteen! In het echt is hij heel duidelijk en roze. Vandaag of morgen NOD. Ik hoop zo dat het raak is en een plakker...Ik zal straks nog even een foto maken als het lichter is thuis
Ik zie m ook en ben geen tuurder. Ik gebruik ook 2 besure testen. Tot nu toe alleen ovulatietesten gehad want had nog K2v5 testen liggen. En aangezien die steeds wit bleven testte ik niet verder.
Geen ervaring met deze testen maar ik zie wel een mooi streepje staan! Ben benieuwd hoe die van de Kruidvat is. Spannend joh
Ik vind dipsticks meestal betrouwbaar! Dus ik ben ook positief! Zouden die kv van laatst dan gereageerd hebben op je eisprong? Wanneer ga je weer testen ?
Nou moe...KV test zo goed als wit. Heeeeel minimaal streepje maar niet eens op de foto te krijgen. Dipstick was wel een extra gevoelige en met 1e urine dus klein beetje hoop nog. Morgen maar weer een testje wagen. Heb alleen geen dipstick meer. Irritant elke keer die onduidelijkheid
Bang voor een urine ophoping hem nog even in het water gehangen en de streep blijft mooi duidelijk. Snap er niks van...
kan ik mij voorstellen die onzekerheid. misschien is je hcg waarde nog te laag voor de kv test. En misschien test hij wel op de ochtend urine. Morgen nog een keertje proberen. maar op die eerste test zie je duidelijk een streep.
Iemand ook ervaring met de midstream van 2 besure? Die heb ik nog wel dus dan kan ik die evt morgenochtend doen
Whoop Whoop! De midstream gaf ook gelijk bij doorlopen een 2e streep. Lichter dan gister maar dat was dan ook een extra gevoelige test. Ik heb hem even opengemaakt want er zat zo'n glazen scherm voor dus kreeg hem niet goed op de foto. Bij openmaken viel hij op de grond dus hij ziet er erg vies uit haha