Hoi hoi, Ik begin deze cyclus voor het eerst met ovulatietesten. Maar ik ben er nog niet zo in thuis. Ik heb de testen van kruidvat gehaald. Wie kijkt er even mee en kan hier iets over zeggen? De onderste test is van vandaag, die erboven van gisteren etc. Alvast bedankt.
Vertel eens wat over je cyclus - ben je lang van de pil af als je deze hebt gebruikt. - wat is normaal je cyclus qua aantal dagen? - waar zit je nu in je cyclus? Als ik kijk dan denk ik dat je zondag/maandag je piek hebt gehad. 24-48 uur na je piek heb je je eisprong. Die van vandaag mis ook aardig donker maar niet positief. Je kunt nog even doortesten om te kijken hoe het verder loopt. Bij een naderende eisprong zou ik wel 2x per dag testen
Mijn cyclus is een beetje onduidelijk. Bij mijn eerste zwangerschap ben ik zwanger geraakt met behulp van clomid. Een jaar lang heb ik clomid geslikt en was mijn cyclus precies 30 dagen steeds. Nu hebben we even een pauze ingelast (wegens omstandigheden) en ben ik toch spontaan ongesteld geworden. Dus ik dacht ik probeer het even met ovulatietesten. Mijn cyclus was de afgelopen keer 33 dagen.