Ja ik zie hem ook duidelijk hoor! Ik vond dat die kv 2v5 er langer over deed. Ik dacht al snel een heel licht streepje te zien, maar uiteindelijk was ie donkerder.
Ik ben nu even een predicor early halen. Die werken vaak ook goed maar vind ik zo duur. Maar wil het nu echt weten
Ik heb normaal een 3 wekelijkse cyclus en ben nu of 1 dag overtijd of vandaag NOD. dpo weet ik eigenlijk niet
Morgenochtend maar weer met de laatste 2besure midstream. Als die positief is moet zondag of maandag een andere inmiddels toch ook positief zijn...
Is het een extra gevoelige? ik ken 2besure niet maar misschien heb je hier wat aan Overzicht: gevoeligheid van zwangerschapstesten
??? Er zijn geen duidelijke roze strepen te zien op de testen van gisteren en vandaag dus zou met feliciteren nog even voorzichtig zijn Ts ik zie helaas een grijze streep. Kan je een foto maken vd predictor?
Kan het niet zo zijn dat je nu pas een aankomende eisprong hebt?? En de testen op een lh piek reageren? Dat zou wel de afloop tussen gisteren en vandaag kunnen verklaren.
Oh de felicitaties neem ik ook nog niet van harte. De 2 van 2besure waren echt duidelijk roze. Alleen op de foto zie je dat niet. Mijn vriendin zag het wel. Predictor ga ik straks even kijken of ik een foto van kan maken. Ik heb een 3 wekelijkse cyclus en geloof 23 augustus het laatst gemenstrueerd
Maar je cyclus kan natuurlijk altijd ineens afwijkend zijn. Tis geen robot je zal ook de eerste niet zijn die ineens een uitschieter heeft terwijl ze normaal super regelmatig is Als de testen nu weer wit worden en je binnen een paar dagen nog niet ongi bent, zou ik toch de optie 'eisprong' in je achterhoofd houden
Ik hou alles in mijn achterhoofd, sta ook niet te juichen. Ik kijk morgen wat de midstream doet en vandaar uit kijk ik verder. Voorlopig zijn wat mij betreft alle opties nog open