Ik heb deze keer getest met de gevoelige testen van Sensitest. Die zijn super goedkoop en ik vond ze betrouwbaar. Ik heb na een paar dagen de kruidvat ernaast gelegd en die waren toen wel echt positief. Als je nu 10 dpo bent kan het heel goed zijn dan je nog niets ziet. Is ook nog erg vroeg. Hoop dat je snel een knaltest in je handen hebt!
Als je nu 10 dpo bent dan had je op 7 dpo een streep op de 2bsure en dat lijkt me bijna onmogelijk. Als er toen hcg had gezeten, had de kv zeker iets moeten laten zien nu wat veel duidelijker is. Mede ook omdat de kv de 14e ook een lichte streep gaf zei je (maar niet op de foto te krijgen). Ik duim dat het wel raak is natuurlijk maar je testen lopen niet op (en ogen niet roze op de foto). En dat is geen goed teken.
Ik denk trouwens dat je het beter bij 1 soort test kunt houden. Zo kan je beter de oploop/afloop controleren. Je hebt nu al met 4 verschillende merken/testen getest en dan wil je ook nog de action erbij gaan doen
Na al die rare en onduidelijke testen afgelopen week het even naast me neergelegd en sinds zondag niet meer getest. Ik ben nog steeds niet ongesteld maar durf eigenlijk ook niet te testen, bang voor weer een vaag resultaat. Ik ben wel enorm moe maar dat zegt ook niks natuurlijk.
beste wat je kan doen, dit advies gaf je ons toen ook en dat heeft zeker geholpen. Ik hoop oprecht dat het wel raak is, wij gaan vanaf vrijdag weer testen trouwens, morgen NOD p.s zou wel erg leuk zijn als wij, sorry mijn vriendin, en jij tegelijk zwanger zouden zijn gezien al jouw lieve berichten vorige keer
Even helemaal offtopic.. ik zie dat een aantal van jullie je ring bij de testen neerlegt... betekend dat nog iets speciaals?? Ik zie het wel vaker, vraag me af wat het inhoud.. Ik hoop dat het raak is voor je Annewiep..
Die ring is om de camera scherp te stellen. Ik denk dat ik blij mag zijn. Bijgevoegd de test van vandaag. 1 foto van na 5 minuten en 1 opgedroogd
Durf het nu voorzichtig ook te accepteren! Denk dat ik op de 2besure testen na gewoon streepjes heb willen zien die er waarschijnlijk niet waren. Ik ben best wel heel blij!
Dat streepjes op testen zien herken ik wel haha! Test overmorgen nog maar een keer dan zal die vast nog veel duidelijker zijn!