Hoi dames, Gistermiddag een test gedaan op 8 dpo en binnen de 5 minuten stond er een hele lichte streep, vriend kon hem ook zien. Vanochtend 9 dpo met goede moed een test gedaan en hartstikke negatief. Is het nu klaar? Ontzettend vroeg om te testen, ik weet het maar dat de test vanochtend negatief was kan niet veel goeds betekenen of wel? Waren trouwens kv 2v5 testen.
Denk wel dat het klaar isneigenlijk... gaat vaak nog zo veel mis voor NOD. Wellicht morgrn nog een keer voor zekerheid?
Hier ook meegemaakt.. 8/9 dpo licht streepje en de dag erna weer getest maar was niks meer.. en was dus helaas niet zwanger.
Ik zou voor de zekerheid vanmiddag nog eens testen. Mijn testen zijn in de middag/avond donkerder. Je kan ook nod afwachten natuurlijk. Ik duim voor je.
Vlak voor de nod gaat helaas 50% nog mis! Daarom is te vroeg testen niet aan te raden. Maar goed... heb zelf ook vroeg getest hoor kon het niet laten.
Heb ovulatietesten gebruikt dus vrij zeker. Ik wacht nu maar of ik dinsdag ongesteld word en anders woensdag of donderdag nog maar testje wagen. Ik ben denk ik wel genezen van zo vroeg testen.
En welke datum had je de knaller te pakken?? (Ps... een posi ovu is geen garantie tot het daadwerkelijk springen van het eitje helaas).