Nog maar even een topic in het kader van een gewaarschuwd mens telt voor 2 Gisteravond een vals positieve 2besure extra gevoelig gehad. Vanmorgen met ochtend urine kv2v5 en andere 2besure extra vroeg allebei wit als een laken. Je hoort het vaker van 2besure testen maar ik was er niet op voorbereid hoe duidelijk en roze het streepje zou zijn. Gelijk bij het doorlopen kwam er een fantastisch mooie streep. Zo 1tje waarvan je denkt: bijna te mooi om waar te zijn. Zeker als je die ochtend nog negatief had getest. De foto is vanmorgen gemaakt van de inmiddels opgedroogde test. Lijntje blijft dus staan.
is t lijntje wel roze dan? Op mijn scherm lijkt het echt grijs. Evengoed lullig , hoeveel dpo zit je?
Gisteravond wel echt mooi roze. Mijn man vond hem ook goed roze, en hij is nogal kritisch haha. Droogt inderdaad wat grijzig paars op. Net als de controle lijn
Jep ik ken ze, als het streepje meteen kleurt bij het doorlopen is het vals (tenzij je al enkele dagen verder bent en een knaltest hebt natuurlijk ) Balen zeg; hopelijk over enkele dagen een echt positieve test...
Bedankt meiden! Niks zo naar als een vals positieve test. @Fluss1984 hoe gaat het met je? Voel je je goed? 16 weken alweer!
Zo dan, die is best duidelijk. Ik zou echt een klacht indienen. Al vraag ik me af of ze daar wat mee gaan doen. Maar balen hoor, hopelijk mee geluk de volgende ronde!
Niets. Ik heb ook van dit soort testen gehad; incl foto naar hun gestuurd en ik kreeg als reactie dat ik niet meer zo vroeg moest testen om teleurstelling te voorkomen omdat het nog vroeg mis kan gaan, en dat zij de gevoeligste testen op de markt hebben dus dat het normaal is dat andere testen negatief zijn (terwijl ik had aangegeven dat ook van hun eigen testen de ene streepjes gaf en de andere omo wit bleef). Ik had in 1 bestelling 6 van dit soort testen, en in een latere nog 2.
Ah k.l.o.t.e. zeg. Die testen zouden echt uit de handel gehaald moeten worden. Echt schandalig, en maar lekker verdienen eraan. Goed dat je dit nog meldt hier, gewaarschuwd mens telt voor twee...
Ik heb ze altijd gebruikt en nooit vals positief ermee getest tenzij ik hem te ver in de urine gedompeld had
So dat is ff een flinke tegenvaller. Wat slecht zeg die testen. Hopelijk toch snel een echte streep voor jou
Hele slechte tests zijn dit. Geen ervaring met valse lijntjes, maar ze wijken heel erg af qua kleuring. Op CB en kruitdat had ik knallers, en op deze bijna niks te zien.