Help!! Was dit mijn hoge piek???

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Mamavan2m, Nov 17, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamavan2m

Mamavan2m Actief lid

Aug 22, 2017
    106
    18
    18
    Female
    Hoi,

Mijn cyclus varieert van 26 tot 30 dagen. Laatste cyclus duurde 26 dagen. Ik ben per toeval begonnen met ovu testen op cd13 en had meteen een donkere streep. De dag erna werd de streep lichter. Was dit mijn hoge piek???

Attached Files:

2. manaolana

manaolana Niet meer actief

Ik denk dat je je piek gemist hebt omdat je te laat begonnen bent met testen.

Met een cyclus van 26 dagen en een LF van 14 dagen is je eisprong op dag 12 en dan is je LHpiek al op dag 10 of 11.

Je testen zijn niet positief. Ik denk dat ze al weer aan het aflopen waren. Als het deze ronde niet raak is moet je echt eerder beginnen met testen. Op dag 8 of 9.

3. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

De 13de was je piek

4. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Manaolana deze testen zijn wel positief, deze streepjes hoeven niet donkerder te zijn als de controle streep van war ik begrepen heb op de site van sensitest. De action testen en hele gevoelige testen moeten echt veel donkerder kleuren als de controlestreep maar deze niet

5. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,062
    17,019
    113
    Dat klopt niet en staat ook niet op die site van sensitest.

Ts: ik vermoed ook dat je te laat begonnen bent met testen en dat je je piek net gemist hebt. Volgende ronde (al is dat hopelijk niet nodig!) wat eerder beginnen :)

Attached Files:

6. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Er staat echt dat ze net zo donker of donkerder moeten zijn en de testjes zijn op mijn beeldscherm echt net zo donker. De testjes die ik hier thuis heb liggen hebben ook een net zo donkere lijn als de test lijn maar zeker niet donkerder en deze zijn toch echt positief ( in dubbel check met de digitale testen van clear blue en deze geven echt een smiley bij die strepen).

Als je op de site gaat kijken bij voorbeelden kun je heel
    Mooi zien dat de mensen van sensitest zelf ook aangeven dat er een piek is bij die kleur strepen

7. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,062
    17,019
    113
    Op mijn beeldscherm is niet een T streep net zo donker als de C streep ;)
    Maar dat zal dan wel aan mij liggen.

Pipo30 likes this.
  8. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Hier twee voorbeeldjes van streepjes die nog lichter Zijn als de testen hier boven en door de medewerkers van sensitest zelf als positief beoordeeld worden.

Als deze testjes hier boven van TO niet positief zijn dan zou ik geen Lh piek en eisprong hebben terwijl ik echt in maand 1 zwanger was

Attached Files:

Mamavan2m likes this.
  9. manaolana

manaolana Niet meer actief

Ze hoeven inderdaad niet perse donkerder dan de controlestreep maar wel even donker en dat zijn ze niet. Echt negatief dus.

Pipo30 likes this.
  10. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Sja dan verschillen we van mening want in mijn ogen zijn de bovenste 2 even donker

11. Mamavan2m

Mamavan2m Actief lid

Aug 22, 2017
    106
    18
    18
    Female
    Bedankt voor Jullie reacties! Dus verder testen heeft voor deze maand eigenlijk geen zin meer?? Ik heb gisteren cd14 gezellig gemaakt in de avond en zal vanavond weer een poging wagen op hoop van geluk!?

12. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    3,497
    2,220
    113
    Testen kunnen absoluut donkerder en ik denk dat je op cd 11 of 12 je piek hebt gehad. Dan is je ei uiterlijk dag 14 gesprongen. Ik hoop dat je nog op tijd bent geweest met klussen maar vrees van niet. Wat was de keer voor cd14 datj geklust hebt?

Ook niet zo slim om uitgaande van een gemiddelde lf van 14 en korte cyclus van 26 dagen op cd 13 beginnen te testen. Moet je echt op dag 8/9 beginnen.

En tja, doortesten zou je nog even 4 dagen kunnen doen. You never know maar als je nooit een langere cyclus dan 30 dagen hebt denk ik dat het niet zinvol is maar aan jou de keuze. Daarom kan je beter te vroeg dan te laat beginnen. Nu heb je geen duidelijkheid.

Succes!!

13. Mamavan2m

Mamavan2m Actief lid

Aug 22, 2017
    106
    18
    18
    Female
    Ik denk dat jij wel gelijk hebt hoor! Want ik heb even een oude testen gepakt waar ik wel optijd mee ben begonnen en daar zie ik hetzelfde soort strepen als van de huidige maand! Waarschijnlijk krijg ik gewoon niet donkerder! En de strepen lijken nu wat lichter omdat het al geruime tijd opgedroogd is! Ik voeg even als bijlage de oude testen van de maand ervoor. Zie jij of jullie ook dat het geen verschil zit met de strepen van de huidige maand?

14. Mamavan2m

Mamavan2m Actief lid

Aug 22, 2017
    106
    18
    18
    Female
    Nu met bijlage!

Attached Files:

15. Mamavan2m

Mamavan2m Actief lid

Aug 22, 2017
    106
    18
    18
    Female
    Ik weet niet zo goed of mijn berichten goed gaan! Maar hierbij de testen van de maand ervoor en ik zie vrij veel vergelijking met de test van deze maand! Wellicht dat de strepen bij mij niet donkerder worden? Dus stel je voor dat op woensdag wel mijn hoge piek is, dan zou ik toch gemeenschap hebben gehad op de dag van mijn eventuele eisprong? (Dag na hoge piek?)

Attached Files:

16. Envy91

Envy91 Niet meer actief

Deze testen zijn allemaal lichter dan de controlestreep. Klopt dus niet wat je zegt.

Pipo30 likes this.
  17. Envy91

Envy91 Niet meer actief

Op deze lijkt de 3e test van rechts positief. De strepen zijn even dik.

De strepen hoeven ook niet dikker maar ze moeten wel gelijk zijn. In je eerste foto is er niet 1 waarbij de strepen gelijk zijn. Daarom is er geen positieve test bij. Ik vermoed dat de test van de dag ervoor wel positief was geweest als je die had gedaan.:)

Mamavan2m likes this.
  18. Izzie76

Izzie76 Niet meer actief

Ik heb even een ander topic geopend over deze testen maar sensitest spreekt zichzelf tegen. Ze stellen in de handleiding dat de strepen even donker of donkerder moeten zijn maar zeggen tevens dat duidelijke strepen ondanks dat ze niet net zo donker zijn wel degelijk als piek tellen of als positief resultaat

Mamavan2m likes this.
  19. Mamavan2m

Mamavan2m Actief lid

Aug 22, 2017
    106
    18
    18
    Female
    Nou afwachten nu....en volgende maand maar eerder beginnen met testen :)

20. Mamavan2m

Mamavan2m Actief lid

Aug 22, 2017
    106
    18
    18
    Female
    Sorry daar Ben Ik weer. Ik keek even op de site van sensitest en volgens hen is dit gewoon een positieve test!

Attached Files:

Share This Page