Hoi meiden afgelopen maand een tuurtest, ze liepen ietswat op en daarna weer af dat ik 2 dagen over tijd was en weer ongesteld We zijn er nu minder mee bezig met het zwanger worden ansicht, maar het blijft toch kriebelen. Ik doe momenteel geen ovu testen meer maar zit vandaag op cd26 van de cyclus van normaal gesproken 28 dagen, en warempel weer een tuurtest met action normaal. als de gewone action tuur is, kan ik dan een predictor doen ?
Gisteren weer op beide testjes Tuur streepjes. Ik ga nu weer een testje doen. Heb nog van die zwanger en kids dipsticks liggen, die niet gevoelige zegmaar de normale. Ben benieuwd wat die als resultaat geeft
Haha nou hij is tuur Tuur (ik weet niet vanaf hoeveel hcg deze meet ? Krijg hem niet goed op de foto ik rij zo direct even naar action en Kruidvat!
Weet niet vanaf hoeveel hcg deze positief aangeeft, maar ik heb ze juist als heel gevoelig ervaren! Gaf met 8DPO al een duidelijk streepje (al duidelijker zichtbaar dan een Action early en kruidvat 2v5 test)