Ik denk dat ik nu zo'n 4 dagen voor mijn menstruatie zit. Ik ben denk ik 8DPO. Gisteren na afleestijd zag ik op de Predictor een tweede roze streepje. Vanochtend deze test gedaan van Healthypharm. Ik lees wisselende verhalen over dit merk. We zijn op vakantie en helaas was dit het enige dat ze verkochten. Iemand ervaringen hier mee? We gaan morgen weer naar huis dus dan kan ik weer een Predictor kopen
Geen ervaring met deze testen. Maar Predictor droogt nog een stuk duidelijker op dus dat je daar een lijntje op zag, ookal was dat na afleestijd, is wel positief. Zeker voor 8dpo. Denk dat als je morgen weer een Predictor doet die wel duidelijker zal zijn.
ik zie wel een lijntje maar ken de testen verder niet. Ben wel benieuwd naar die predictor van gisteren
Net ergens toch een Predictor kunnen scoren en met middagurine getest. Hij is duidelijker dan gisterochtend. Lastig op de foto te krijgen. Denk dat ik maar moet afwachten
Ik vind het erg spannend. Hopelijk blijft hij oplopen en kunnen we over een aantal maanden een levend kindje in onze armen sluiten.
Ja we gaan vandaag weer naar huis. Denk dat ik dan zaterdag weer een test ga doen. Ik wil zo relaxed mogelijk er in proberen te staan omdat het gevoel heel dubbel is. Blijdschap dat het ons hopelijk nog gegund is maar ook angst. Dus ik probeer mijn verstand even op nul te zetten.