echo 35/36 weken

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door els1, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. els1

els1 Actief lid

23 jan 2013
    293
    0
    16
    Is een echo met 35/36 weken nog mogelijk, of ligt het kind dan al dusdanig dat je er niet veel meer van kan zien? Wil graag nog een 3d echo laten maken.
    Zijn er vrouwen die ervaring hebben met late echo's?

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Misschien onduidelijke foto (foto van de echofoto met iPad dus kwaliteit laat wat te wensen over en staat nog op zijn kop ook haha) maar is een foto met 35/36 weken zwangerschap. Is tijdens de liggingsecho gemaakt, maar je moet wat geluk hebben met de ligging. Hier lag ze ook toen niet goed (netals in de hele zw haha), want je ziet alleen het deel zeg maar vanaf de wenkbrauwen, maar vond het toch leuk even te spieken. Zou er zelf niet nog €100,- of iets voor betalen omdat de kans op mooie plaatjes wel klein is, maar als je het heel graag wilt.. Waarom niet? :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,9 KB
      Weergaven:
      553
  3. els1

els1 Actief lid

23 jan 2013
    293
    0
    16
    Nou toch best aardig nog, ik ga eens kijken of ik het nog wil...maar het wordt wel lastig het kind is natuurlijk al aardig groot.

4. lisa123

lisa123 Fanatiek lid

16 jul 2008
    1.410
    0
    0
    Ik heb 1 op 28 weken laten doen, niets meer te doen (zoontje lag wel 5 weken voor op groei, dus qua grootte 33 weken)

5. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Hier raden ze het af. Baby is te groot om op een foto te krijgen. Daarnaast ligtbhetvhoofdje vaak al in het bekken en is het niet meer op de foto te krijgen.

Deel Deze Pagina