Hoi, zijn hier ook mensen die een 2D echo hebben laten maken met 28/29 weken. We willen graag nog een pretecho laten maken, maar eigenlijk geen 3D. Maar is het de moeite nog om een 2D te laten maken met dit aantal weken zwangerschap? Ik hoop snel wat te horen Groetjes MB2005.
Hoi MB2000, Wij gingen in week 31 voor een 3/4d echo. Omdat de kleine met haar snuit in de placenta lag was er gewoonweg geen goed beeld te krijgen in 3/4d. De echoscopiste heeft toen 2d gedaan voor een half uur lang. Ik moet zeggen het was alsnog heel erg leuk! Je ziet dan wel het profiel, maar je kan wel goed zien waar het kindje mee bezig is. Eigenlijk zelfs nog beter dan constant het beeld stil te moeten zetten met 3/4d. Ik kan het dus zeker aanraden. In mijn album staan drie fotootjes van de echo. Op de dvd vind ik het zelf leuker. Veel plezier. Groetjes Senseemillia
Hoi, bedankt voor je reactie Mooie foto's hoor! Een dvd hebben wij met 17 weken gemaakt, maar we willen gewoon graag nog een echo laten maken als de baby wat groter is vandaar. Een 3D willen we niet omdat we dan al zoveel zien, en we vinden het al heel wat dat we weten dat we een zoontje krijgen Misschien zijn er nog meer mensen? Groetjes MB2005.