Hallo meiden, gister weer een echo gehad en het was echt super om te zien hoe de kleine bewoog.. het kindje was erg druk aan het bewegen zei de verloskundige, haha. nu mag ik rond 21Dec. weer terug komen voor de volgende echo maar mij kennende houd ik dat echt niet vol en zou ik graag rond de 12 weken een 2D echo willen laten maken, een 3 of 4D echo nog zeker niet want dat is lang niet zo mooi als dat je wat verder bent dus daar wachten we nog mee, en dat krijg ik trouwens cadeau als ik wat verder ben. ben zoiezo blij verder te zijn dan de vorige keer met de mk. ben echt dolgelukkig. en mij vraag is " heb je mooi zicht met een 2D echo van 12 weekjes?" groetjes Fay
Het is allemaal nog klein dan maar het wordt dusdanig uitvergroot dat er wel wat te zien is hoor, alleen het geslacht nog niet denk ik.
Nee het geslacht had ik ook niet op gerekend hoor, hihi ik heb rond 21Dec gewoon nog een echo dus dan ben ik weer wat verder en moet zelf van de vk t ziekenhuis bellen rond 15 a 16 weken voor een geslachtsecho. maar was zo benieuwd of een 2D echo rond de 12 weken niet zonde was van t geld Bedankt voor je antwoord!!
Ik heb met 11w6d nog een echo gehad (en alle weken ervoor ) en vond deze echt geweldig. Kleine is ineens zó af, aan het zwierenzwaaien, stampte druk van zich af en zwom werkelijk van links naar rechts. Ik vond het echt enorm mooi dus ik kan hem zeker aanraden ronde de 12-13 weken! (in mijn fotoalbum kun je voorbeelden zien)
gister was ons kindje ook erg bewegelijk hihi wist niet dat t al zo vroeg was.. echt zo leuk!! ik neem ff een kijkje in je album
ziet er echt lief uit!!! vorige zwangerschap hadk ook een echo met 9w4d maar t kindje bewoog niet en bij deze zwangerschap wel.. echt mooi om te zien he !! Liefss