20 weken echo

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by schaapie123, Sep 3, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

Vandaag heb ik alweer mijn 20 weken echo gehad, de tijd vliegt voorbij.
    Alles gaat super, eindelijk begint de vermoeidheid minder te worden en krijg ik langzamerhand meer energie.
    Ons kindje is nu al een dwars ligger, dat was hij met 12 week al , maar nu nog erger, lag opgerold als een kat in mijn buik en dan ook nog op de kop, op een gegeven moment moest ik even op mijn zij liggen in de hoop dat hij ging draaien, nou dat deed hij gelukkig.
    we hebben een paar hele leuke echo foto`s gekregen.
    er was 1 klein aandachts puntje, de placenta ligt waarschijnlijk voor de uitgang, maar dat was niet goed te zien, over 8 week weer een echo en dan gaan ze kijken of hij verplaatst is of dat hij er nog zit, dan is het zowiezo ziekenhuis bevalling, niet dat het mij veel uitmaakt (ben voorstander van ruggeprik)

we weten nu ook wat het wordt, maar dat houden we nog lekker voor ons zelf. oftewel zoals mijn vriend zegt, we weten nu of we mama of papa worden hahahaha

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Wat fijn zeg! Die bevestiging dat alles goed is is toch altijd weer erg geruststellend.
    Nog een echo over een paar weken is inderdaad zo erg niet!
    Veel plezier met het roze/blauw shoppen!
    Elmo

3. buikje Essie

buikje Essie Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    1,099
    0
    0
    Ik heb het ook gehad bij mijn tweede zwangerschap en toen was het inderdaad verplaatst. Mocht toen gewoon thuis bevallen maar dat wilde ik zelf niet gezien mijn eerste bevalling. Als hij echt nog bij de opening ligt tegen de tijd je moet gaan bevallen krijg je een keizersnee maar is hij er net naast gaan liggen mag je gewoon bevallen.

Share This Page