Wondfo ovulatietest positief dankzij PCOS, of toch een ei ?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Selena149, 6 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Selena149

Selena149 Niet meer actief

Dames, ik zit met een soort van probleem.

As you can see in mijn handtekening heb ik PCOS. Nu heb ik gehoord dat het bij PCOS nutteloos kán zijn om ovu tests te gebruiken omdat het kán zijn dat die vaak/altijd positief uitslaan door de eiblaasjes en het dus niet betrouwbaar is...

Aangezien ik er nog een paar van wondfo had liggen dacht ik gisteren: laat ik ze maar opmaken. Heb de rest dus al eerder gebruikt en die niet bewaard, maar het viel me daar wel altijd op dat ze donkerder opdrogen dan dat ze normaal zijn binnen de 5 min (maar of ze nu exact zo donker waren als deze nu weet ik dus niet meer), nu weet ik niet of dat zo'n geval is van: altijd positief testen met PCOS. Zit nu op dag 42 van mijn cyclus en nog geen ei gehad. Ook geen vruchtbaar slijm of temp. verhoging. Nu vroeg ik me af wat jullie van de tests vinden ? Vind ze namelijk wel donker voor een 'gewone dag zonder ei in aantocht'.... Vinden jullie de 2e donkerder dan de eerste ? Zijn ze positief ? Zou het een ei zijn of zou ik zo'n geval zijn van altijd positief met PCOS ? Het kan dus zijn dat al mijn vorige tests even donker waren (en dat waren alle keren duidelijk géén ei maar zou dan vanwege de PCOS zijn) maar dat weet ik dus niet meer...

Enneh, ik ben niet zwanger ;) Heb nog steeds een lage temp en mijn zwangerschapstest van van de week/vorige week was duidelijk negatief... Zit wel al op dag 42.

http://img180.imageshack.us/img180/9206/p1000902v.jpg

http://img541.imageshack.us/img541/1299/p1000903.jpg

2. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Ze zijn nog niet positief! Misschien was je urine geconcentreerd en had je weinig gedronken?
    Of is je ei idd in aantocht,maar dan zal die van vandaag of morgen nog wat donkerder moeten aanslaan.
    Hoe het eruit ziet met PCO weet ik niet.
    Ik heb zelf ook cyclussen van 42 of meer dagen. Voor zover ik weet heb ik geen PCO. En heb ik iig eisprongen. Ik heb op willekeurige cyclusdagen ook wel eens zulke testen gehad maar was dan soms op een warme dag (geconcentreerde urine).

3. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    zijn nog niet positief. Idd als ik weinig gedronken heb krijg ik ook zo'n test. Door de hele cyclus heen.

4. Selena149

#4 Selena149, 7 aug 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 aug 2010
    Bedankt voor jullie reacties !

Heb net (ben zojuist pas thuisgekomen i.v.m. oppassen) nog de test van vandaag (7 aug) gedaan, maar weet niet wat er is misgegaan. Mijn urine in het plaspotje zag er zo raar uit, licht geel en troebel, net een beetje als troebel banaan-appelsap. Zal het potje zijn, want in de wc zag het er weer normaal uit. Maar daardoor is dus ook mijn test 'mislukt' volgens mij... De streepjes lopen iig niet goed door, maar van wat ik er nu uit kan halen zijn ze de eerste 5 minuten gewoon weer duidelijk lichter dan de C streep, maar ook deze droogt weer bijna positief op... Ben bang dat het toch de eiblaasjes zijn dan.

Pfff, word er af en toe wel een beetje moedeloos van hoor. Niks lijkt me gegund... PCOS, geen eisprong tot nu toe al die maanden, tussenschot hier (baarmoeder), tussenschot daar (vagina), mogelijk ook vit b12 tekort (heb klachten en heb v/d week bloed laten prikken), gisteren nier-echo gehad omdat ik ook nog eens een afwijking aan mijn nieren kon hebben (gelukkig niet, maar toch weer extra belasting), ZH wat me de komende 6 maand iig niet wwil helpen met clomid, en dan nu weer ovulatietesten die bij mij niet werken i.v.m. de eiblaasjes...

5. Selena149

Ook handig he, zit net de gebruiksaanwijzing op Z&K.nl te lezen, lees ik dat je de tests 10 seconden in urine moet dompelen (ik dacht altijd 5) waar ik dus altijd 5 deed... Kan dus best zijn dat ze, waar ze nu nog net niet positief zijn, ze dan wel positief zijn...

Morgen maar 10 seconden doen en dan kijken wat er uit komt... Al ben ik bang dat het gewoon geen zin heeft aangezien ze nu altijd al bijna-positief opdrogen door wss dus die eiblaasjes...

6. faith and hope

faith and hope Bekend lid

12 apr 2007
    685
    0
    0
    Hai Dit zijn bij mij de nog- lang- niet- positief- testen!!

7. leeuw86

leeuw86 Fanatiek lid

10 nov 2009
    4.523
    0
    0
    dit zijn bij mij, bijna positieve testen, is bij iedereen anders als ik dit zo lees.

Deel Deze Pagina