Hallo dames, kunnen jullie eens kijken of deze testen positief zijn? De bovenste is van gisteravond (binnen een half uurtje streepje) en de onderste is van vanochtend (binnen een kwartier streepje) Sorry voor de slechte kwaliteit, ze zijn gemaakt met mijn telefoon
ja echt heeeel spannend.. ik hoor soms over een indroogstreepje, maar kan me niet voorstellen dat dat binnen een half uur al gebeurd en ook niet 2x achter elkaar!!
Spannend meid......... een indrooglijntje duurt krijg je niet binnen een half uur Ik ben benieuwd naar je volgende test test je morgenvroeg weer? Wanneer was je eisprong eigenlijk?
als de lijntjes binnen de tijd zijn gekomen zou ie posi moeten zijn. Na die tijd kun je de test niet meer als geldig beschouwen en volgens mij gebeurt eht dan regelmatig dat er toch n lijntje komt... duim voor je!
ik zie ook een streepje maar niet echt duidelijk dus ik zo gewoon morgen of beter over een paar dagen nog een test doen misschien is de streep dan donkerder tja wachten is lastig ik zou t ook niet kunnen succes en ik duim voor je
Net een CB gedaan en er kwam fijn Niet zwanger in beeld.. gelijk sip nu weet ik dat t weinig nut heeft om dit om half 6 uit te voeren en dat CB meer hcg nodig heeft.. morgen weer een kv testje er tegen aan en vol goede moed.. geen bloed geeft moed toch??
Zie hier de test van vanochtend.. hij is al een stuk donkerder!! Temperatuur was wederom (net als gister) 37,1 en dit was binnen de 5 minuten te zien
ziet er goed uit hoor!! Toen ik vorig jaar net zwanger was had ik ook met de digitale getest. De eerste was positief! Schrok me een hoedje! Heb er toen gelijk nog 1 tegenaan gegooid en die was negatief. Dus die vertrouw ik niet zo.... Deze test is veelbelovend hoor!!