Hoi, Ik heb even een vraagje.. Normaal gesproken voel ik elke maand me eisprong. Maar nu deze maand is mijn cyclus van slag lijkt wel. Ik zet het lijstje hieronder even neer. Kun je ook zomaar een maand je eisprong niet voelen, hem eerder gehad hebben zonder dat je hem gevoeld hebt en bruine afscheiding hebben door een eventuele innesteling? En wanneer zou ik kunnen testen. november, eisprong gevoelt, 17de ongesteld geworden, wel pijnlijk maar gewoon. december, eisprong gevoelt, 14de ongesteld geworden, wel pijnlijk, ook met dik baarmoederslijmvlies wat mee kwam. januari, eisprong gevoelt, vage positieve test gehad, 14de ongesteld geworden met veel pijn, zelfs een dik baarmoederslijmvlies wat meekwam. februari, eisprong gevoelt, 13de ongesteld geworden, wel pijnlijk maar minder dan normaal. paar dagen na ongie last van krampen in me rug gehad. Nu moet ik mijn eisprong weer beginnen te krijgen, maar heb inene last van donkerbruinige afscheiding. Dan denk ik hem te voelen en dan toch weer niet. Wel onwijs last van me darmen. maart, 15de is mijn NOD Dat ik voor mijn eerste kindje bezig was, zat mijn temp. boven de 37 dat ik zwanger bleek te zijn en na mijn eisprong dus. Nu zit ik op 36.7 /36.8 (Nog maar 2 keer het gemeten) Kan je temperatuur veranderen in de loop der jaren? Dus iets lager zijn en dat mocht je zwanger zijn niet boven de 37 uitkomt? Alvast bedankt voor het antwoorden. Want ik begrijp er helemaal niets meer van. Groetjes van Mamatje
Kan me alleen maar bedenken dat het de laatste keer niet goed gegaan is met innestelen en dat ik daarom nog een week later bruine afscheiding tot zwart heb gekregen op het punt dat ik eigenlijk me eisprong zou moeten krijgen. En dat daarom ook mijn eisprong nu later is. Of dat ik voor het eerst mijn eisprong heb gekregen en niet gevoeld heb en de bruine afscheiding te maken heeft met een innesteling?
hoi, je kunt weleens wat last hebben van donkere afscheiding inderdaad rond je eisprong. Een innesteling heb je pas 8-10 dagen na je eisprong dus dat is nog te vroeg nu. Mirjam