tips terugplaatsing

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door lobke2, 9 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    Mijn lieve hond en vriend ;)
    brabant
    Er zal best een topic bestaan hierover

maar ben gewoon erg benieuwd wat jullie allemaal voor tips kregen van het ziekenhuis. ..wel geen seks.. heb ergens gelezen warme voeten...geen deo of parfum bij tp

Alle beetjes helpen toch?

2. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Idd geen deo/parfum bij terugplaatsing.

Verder heb ik zelf rekening gehouden met warme voeten gedurende de tijd na de terugplaatsing. En heb ook voldoende vitamines e.d. genomen.

3. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Wat ik heb gedaan: bij thuiskomst lekker op de bank genesteld. Lekkere warme zelfgemaakte soep, warme voeten en dagelijks granaatappelsap. Tsja, en al die tijd geen sex. Verder het hele proces ingegaan met de instelling ' we zien het wel' en omdanks dat je je bewust bent van ieder steekje of verandering in je lichaam me daar zo min mogelijk druk om gemaakt.
    ZAl allemaal wel geen bal invloed gehad hebben, maar na dik 3,5 jaar heb ik wel na mijn allereerste tp de onderstaande banner!

4. Uy82

Uy82 Actief lid

14 apr 2013
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hai,

Ik lees mee want ben binnenkort ook aan de beurt. Mag ik vragen waarom granaatappelsap?

Heb ergens gelezen dat avocado ook goed schijnt te zijn, maar ja wat niet he:)

5. Jackie75

Jackie75 Actief lid

22 apr 2010
    201
    0
    0
    zuid-holland
    Hier ook geen parfum of deo op de dag vd tp. Verder elke dag 2 glazen granaatappelsap en 2 pruimen. Verder beetje rustiger aangedaan dan anders eerste paar dagen na de tp. Volgende week mag ik testen....

6. butterfly89

butterfly89 Bekend lid

24 nov 2012
    630
    1
    0
    Leidster in kinderopvang
    Granaatappelsap en pruimen had ik nog nooit van gehoord! In die tijd wel toevallig veel pruimen gegeten :)

7. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik lees even mee
    waarom geen deo of parfum? echt nog nooit van gehoord :)
    ik heb daar helemaal niet bij stil gestaan met al die dingen. wel extra fruit enzo maar warme voeten en deo toch niet. misschien dat daarom mislukt is:(

8. sas0105

sas0105 Lid

15 apr 2013
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,

Ik ben al heel vroeg begonnen met foliumzuur, gravitamom en granaatappelsap. Voor derest heb ik niets verandert/gedaan.

Het verhaal van deo/parfum ken ik ook niet. Dus dat gebruik ik gewoon alle dagen.

En ik heb 3 weken geleden positief getest. Maar natuurlijk zegt het allemaal niks. Want ieder lichaam reageert anders. Ben bang dat er geen wondervoedingspatroon/ leefpatroon is, om te zorgen dat de embryo blijft plakken.

Succes allemaal!

9. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    Ik ook niet....daarom deze topic;)

10. babycomp

babycomp Actief lid

10 aug 2010
    311
    0
    16
    NULL
    NULL
    zit er in granaatappelsap dan ik iets bijzonders?
    en ja die foliumzuur slik zo wat al 5 jaar ;) maja ik geloof daar meestal ook niet zo in tenminste niet in die wonderdingetjes. was alleen nieuwsgierig want wat heeft parfum of deo nou te maken met baarmoeder denk ik dan maar goed ik kan natuurlijk vreselijk mis hebben. vitamine dat snap ik nog

11. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Granaatappelsap las ik veel over, en ik vind het lekker. Dus dat was in het kader van baat het niet... Denk dat er iets in zit qua veel antioxidanten. Deo en parfum heb ik echt nog nooit gehoord?! Terwijl ik 3,5 alle tips wel gedaan heb ;)

12. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik heb gewoon deo en parfum gedragen.

Ik ben al vroeg begonnen met foliumzuur en nam er iedere dag twee. Ik dronk de eerste week na de terugplaatsing idd elke dag een glas granaatappelsap. Verder heb ik de dag van de tp en dag daarna niets gedaan, gewoon bijkomen en broeden. Vanaf de tweede dag ging ik elke avond een half uurtje rustig wandelen om mijn hoofd leeg te maken en verder slapen, slapen, slapen.. leve de utrogestan :D

13. lobke2

lobke2 Bekend lid

4 nov 2011
    549
    0
    0
    brabant
    nou zal de tips ditmaal is gaan gebruiken...we zullen zien..

14. k3lly

k3lly Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.091
    2
    38
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Heerhugowaard
    Uhm niets? Toen we thuis kwamen na de terugplaatsing ben ik wel in bed gaan liggen en gewoon rustig aan gedaan die dag. De volgende dag moest ik gewoon werken. Ik heb verder niets speciaals gedaan... En bleek toch zwanger :)

Deel Deze Pagina