4 cryo's - weg cryo's

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door linnepinpin, 14 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnepinpin

28 sep 2011
    14
    0
    0
    Hoi meiden,
    Ik moet dit even kwijt...
    We zouden morgen terugplaatsing krijgen van 1 van onze cryo's.
    We hadden er 4, die ook nog alle 4 goed waren gaan delen vooraf.
    Maar helaas geen van allen heeft de ontdooiing gehaald.
    We zijn terug bij af. Pfffff........... wat valt dit tegen.
    We dachten van te voren dat er sowieso wel 1 voor terug plaatsing in aanmerking zou komen ma allen 4 niet.

Wie heeft hier trouwens nog meer ervaring mee??

Ik ga in augustus weer starten na onze vakantie.
    Hopelijk dat andere wel positieve berichten heeft!!!
    Je gunt het iedereen zo.....!!!!!! <3
    XX

2. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Ik zelf niet maar oud collega van mij had hetzelfde. Snap jouw teleurstelling. Ook zij is nu eerst met vakantie. Daarna weer helemaal opgeladen terug en dan wordt het gewoon jouw poging met jouw kindje!!!!!

3. Marliesje83

Marliesje83 Fanatiek lid

20 jul 2011
    1.712
    0
    36
    NULL
    NULL
    Linnepinpin,

Wat verschrikkelijk!! Ik heb het ook gehad, maar niet zó bont. Ik had 2 cryo's. Had ook wel gedacht; dat eentje het ontdooien niet overleefd kan best wel, maar er zal er altijd wel één overblijven.
    Niet dus. Wat een teleurstelling. Ik was er compleet van van slag, had het nooit verwacht.
    Heel veel sterkte...

4. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Bij mij na eerste ivf drie cryos niet goed ontdooid... Daarna met verse poging raak! Veel succes!

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Dat is flink kl*te!:( Meen je dat je een aantal extra kansen hebt. Je verwacht niet dat ze allemaal het ontdooien niet zullen overleven... Hier niet meegemaakt, maar we hadden ook niet zoveel cryo's. In ons ziekenhuis zijn ze behoorlijk streng wat het invriezen betreft, dus het meeste komt niet in aanmerking. Daar staat tegenover dat de kans op goed ontdooien hoger is als er wel cryo's zijn.

Sterkte & hopelijk de volgende IVF/ICSI meer geluk!

6. Elize84

Elize84 Bekend lid

2 dec 2008
    861
    0
    0
    Drachten
    Had bij de eerste icsi nog 2 cryo's en die zijn ook beide niet goed ontdooid. Mijn wereld stortte even helemaal in...flink gejankt en maar gelijk verder met poging 2. Toen had ik 8 cryo's waar ik 5 terugplaatsingen van heb gehad, dus het kan wel goed gaan. Helaas nog niet zwanger.
    Veel succes volgende poging!

Deel Deze Pagina