Hoi dames, Willen jullie even met mij meedenken, ik had vanmorgen wat roze afscheiding bij het afvegen, nu vraag ik me af kan dit nog van een innesteling zijn, ik ben op dag 25 van mijn cyclus en we hebben 9 en 12 mei geklust. Dat is dus 10 en 13 dagen geleden. Of zou ik een hele korte cyclus hebben en al ongesteld worden? Iemand enig idee? Ik word helemaal gek van het piekeren!!
zou heel goed kunnen...is je cyclus regelmatig??? t zegt nog niks natuurlijk, maar als t roze weer is gestopt dan zou t zomaar eens zo kunnen zijn....een innestelbloeding kan je nog hebben bij 6 wk zw.schap.. maar ook voor NOD...en ook 7 dagen na ei bijvoorbeeld.. dus t zou maar zo....... succes
Hai, ik wil je niet ontmoedigen want het kan bij iedereen anders zijn maar ik had dit ook laatst, op dag 22 zoiets, terwijl ik normaal een cyclus heb van 27/28 dagen heb. Ik werd al helemaal excited, omdat het rozig was en niet oud bruin waar het normaal mee begint...maar helaas werd ik gewoon vroeg ongesteld, super balen. Er gaat dan echt van alles door je heen he? Een innesteling bij een redelijk normale cyclus is toch echt gemiddeld rond dag 5 na je eisprong dus een bloeding rond dag 19/20 van je cyclus zou meer positief nieuws zijn. Maar dat kan dus verschillen. Wie weet is het voor jou toch goed nieuws! Succes, Charlie
Bedankt voor jullie reacties dames, helaas is het onderhand al donkerbruin/ rood dus ik denk dat ik mijn eerste echte eigen menstruatie weer heb en vroeg ook! hahaha Das ook goed nieuws natuurlijk .... op naar de 2e ronde!