heey dames, even vragen of hier soortgelijke ervaringen zijn. van woensdag op donderdag begon bij me een bloeding. gewacht tot vrijdagmorgen en toen het toch een stuk meer was,het zh gebeld voor een echo. alles zag er rustig uit en heb clomid gekregen. daar moest ik gisteren mee beginnen. gisteren was voor dat ik de clomid nam het bloeden al wat minder. maar dat kan natuurlijk. maar sinds gistermiddag is het helemaal weg. alleen af en toe een heleboel slijm. Nu durf ik eingelijk de clomid niet zo goed te nemen omdat ik bang ben dat dit wel eens een inesteling zou kunnen zijn? wie stelt me gerust?
door de clomid wordt de menstr zoiezo al veel minder,dus mischien niet veel baarmoederslijm gehad en maar een beetje ongi,als je een echo hebt gehad en ze hebben clomid gegeven hoef je er niet vanuit te gaan dat je zwanger of innesteling hebt nu... succes voor deze ronde meiss zet hem op!!!
@ babyhope dank je voor je snelle reactie. ben al een beetje gerust gesteld. ik dacht dat zelf ook wel al met die echo enzo. maar ik had een andere arts die het er even snel tussen door deed. dus ruimte voor nog wat vragen ofzo was er niet echt. zal de clomid snel innemen, en dan vrijdag op naar de FM
ehm mijn menstruatie wordt niet pd minder door de clomid (*denkt nu aan de mega tampons en matrassen ipv maandverband...*) maar het wisselt wel heel erg. Soms kort en heftig, soms lang en weinig, soms lang en heftig.... Ik zou er gewoon vanuit gaan dat je ongesteld bent en de clomid gaan slikken. Je weet ook niet hoe dik je bmslijmvlies was voordat je begon? dus het kan zijn dat je bm nu mooi schoon is hoor! succes!