2de/3de of misschien wel 4de kindje via vruchtbaarheidsbehandeling

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by alexandra80, Jan 23, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

Jan 19, 2010
    1,973
    2
    38
    oosten van het land
    Hoi Daffy

Pff jeetje meis jij ook 2 miskramen meegemaakt :( :( Vreselijk verschrikkelijk verdrietig.
    Weet er zelf helaas ook wat van.
    Gaan jullie nu weer een behandeling ondergaan??

2. daffyduck

daffyduck Niet meer actief

alexandra, helaas wil een positieve test nog niet zeggen dat je er bent:(

Wat betreft of wij nog een behandeling willen gaan doen...daar zijn we nog niet helemaal uit. Voorlopig houden we nog even een pauze en zodra we er weer aan toe zijn gaan we weer met de gyn praten.

3. rubiootje

rubiootje Actief lid

Oct 22, 2008
    208
    0
    0
    Hoi meiden,

Herkennen jullie ook die onzekerheid of het nog een keer gaat lukken? Ik wordt er af en toe "gek"van mijzelf........grrr......Ik had voor de geboorte van mijn zoontje er helemaal geen last van. Ik was er toen van overtuigd dat ik ooit zwanger zou raken. Ik ben toen "blindelings en vol vertrouwen" de medische molen ingegaan. Nu voor een tweede heb ik dit gevoel (ergens diep verstopt) ook wel, maar ik merk dat dit veel afgewisseld wordt met onzekerheid.
    Heb pas 1 mislukte icsi behandeling achter de rug (terwijl ik mij realiseer dat ik echt niet mag klagen), maar ben nu al aan het nadenken wat ik zou doen als ik drie behandelingen achter de rug zou hebben. Ook google ik mij suf op resultaten en tips. Op andere momenten voel ik mij juist heel rustig en heb ik weer alle vertrouwen op een goede afloop.
    Sorry, dat ik jullie hiermee lastig val, maar ik moest het ff kwijt. Normaal ben ik juist heel relax en positief, maar het zal er wel mee te maken hebben dat ik ook wel een controlfreak ben. (Tja.....en dat met de medische molen...is niet zo handig.....hi,hi). Zo, dat lucht op, maar ben wel benieuwd of jullie dit gevoel herkennen.

Liefs

4. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

Jan 19, 2010
    1,973
    2
    38
    oosten van het land
    ooo zooo herkenbaar eerste poging ging ik onbevangen in, maar nu met de derde poging het word steeds enger en spannender en ben ook steeds banger voor hoe het gaat aflopen.
    Probeer de moed en hoop erin te houden......

5. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

Jun 8, 2009
    4,295
    1,461
    113
    Female
    consulent Wonen
    Hengelo
    Hai,

Ik herken je gevoel wel een beetje maar bij mij is het juist andersom, ik was er met de eerste heel erg mee bezig en had regelmatig nachtmerries dat het niet zou lukken. Als er weer een maand voorbij ging waarbij het niet gelukt was dan was ik helemaal gebroken. Ik had toen heel erg van de angstmomenten van "wat als het niet gaat lukken" en ik lag daar regelmatig wakker van.

Nu we bezig voor de 2e denk ik nog wel eens dat het misschien wel niet zou kunnen lukken maar ik vind het minder erg. Mocht het niet lukken dan kan ik dat wel accepteren want ik heb Luca. Dat gevoel overheerst bij mij echt. 2 kindjes is helemaal ideaal maar ik ben ook erg gelukkig met mijn zoontje. Ik lig er in ieder geval 'nog' niet wakker van.

Veel liefs en een dikke knuffel,
    Nataly

6. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

Jan 19, 2010
    1,973
    2
    38
    oosten van het land
    Weet je misschien ook wat het is.
    wil zo graag nog eens een zwangerschap meemaken de eerste was echt een drama om over bevalling maar te zwijgen het idee dat je dat nooit meer zal meemaken......En ik ben godsgruwelijk blij met dochter maar dat maakt de wens er niet minder om en juist omdat je nu weet wat het is heb ik soms het idee dat de wens misschien nog wel sterker is...

7. rubiootje

rubiootje Actief lid

Oct 22, 2008
    208
    0
    0
    Ja.....dat is idd zo herkenbaar.....het idee dat je het nooit meer zal meemaken, terwijl de bevalling idd verschrikkelijk was. Ik ben supergelukkig met mijn zoontje, maar dat maakt de wens er niet minder om. Nu weet ik pas hoe mooi en intens het allemaal was en is, waardoor ik zelf ook wel eens het gevoel heb dat de wens juist nu nog veel sterker is.
    Het geeft mij wel positieve hoop dat ik weet dat mijn lichaam zwanger kan raken. Dat houdt mij op de been als ik weer eens in mijn onzekere fase zit.
    Het gaat ons allemaal vast dit jaar lukken!!!

8. Sarah van Wezel

Jan 26, 2010
    8
    0
    0
    Ik ken die onzekerheid zeker ook... Heb nu 6 IUI behandelingen achter de rug, ben op weg naar de 6e en heb een afspraak staan voor een IVF intake. Vraag mijn eigen continu af of ik ooit nog wel zwanger ga worden, ben erg bang dat het niet meer gaat lukken.

Bij ons is de kinderwens denk ik nu we een zoontje hebben juist nog wel groter voor een tweede als toen we voor de eerste gingen.

9. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

Jan 19, 2010
    1,973
    2
    38
    oosten van het land
    zooo herkenbaar....

hier staat voor donderdag punctie gepland!!! Spannend weer!

10. rubiootje

rubiootje Actief lid

Oct 22, 2008
    208
    0
    0
    Hoi Alexandra,

Hoe is de punctie verlopen? Ga voor je duimen dat er maar vele en goede eicellen bevrucht zijn!
    Op naar de terugplaatsing!

11. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

Jan 19, 2010
    1,973
    2
    38
    oosten van het land
    sorry voor late update, heftige dagen geweest. punctie was op laatste follikel na goed te doen, 15 aangeprikt maar zeer teleurstellend zaten er maar 2 eicellen in, verbijstering ongeloof en verdriet. artsen begrepen er niets van.
    had donderdag echt gevoel dat het al over was. nu sprankje hoop maar niet heel veel.
    hoe is met jou rubiootje?en de rest?

12. rubiootje

rubiootje Actief lid

Oct 22, 2008
    208
    0
    0
    Jeetje.......wat heftig! Kan mij voorstellen dat je je ff zwaar klote voelt.
    Ga heeeeel hard voor je duimen dat de twee eicellen goed bevrucht worden en dat ze daarna lekker blijven plakken! Het is mogelijk, ookal kan ik mij voorstellen dat je wer weinig van verwacht.
    Wanneer ga je horen of er een terugplaatsing gaat plaats vinden?
    Hier alles ff rustig. Wij gaan halverwege maart weer starten met een nieuwe icsi ronde.
    Ik wens je heel veel sterkte de komende dagen en ik ga mijn duimen blauw draaien op een toch nog goede afloop!

Liefs

13. silvia009

silvia009 VIP lid

Feb 13, 2009
    6,514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    *breekt even in om Alexandra een dikke knuffel te geven*
    breekt weer uit

14. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

Jan 19, 2010
    1,973
    2
    38
    oosten van het land
    jij mag dat sil ;)

hier een onverwacht wonder. vanmiddag 1 topembryo teruggeplaatst. kan het nog steeds bijna niet geloven

15. Nynke

Nynke VIP lid

Sep 30, 2006
    8,087
    0
    0
    Frankrijk
    Ook hier dan nog even: onwijs goed nieuws Alex. Ik hoop dat deze topper heerlijk blijft zitten voor de komende 9 maanden.

16. rubiootje

rubiootje Actief lid

Oct 22, 2008
    208
    0
    0
    Ga voor je meehopen dat deze idd de komende 9 maande blijft plakken!

17. klingel

klingel VIP lid

Feb 15, 2008
    16,318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    superposipowerTOPemmyknuffel!!!! :)

SMAK!!!

18. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

Jan 19, 2010
    1,973
    2
    38
    oosten van het land
    hihi thanks meiden!!!!!!!!!!!!!

19. Sarah van Wezel

Jan 26, 2010
    8
    0
    0
    Ik hoop voor je dat ie lekker blijft zitten... is wel een heftige tijd voor je geweest zeg. Wij hebben zondag de 7e IUI gehad, nu maar hopen en duimen dat deze wel positief is...

Liefs Sarah

20. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

Jan 19, 2010
    1,973
    2
    38
    oosten van het land
    oooooooooooo sarah ik duim ook voor jou! Zitten we echt letterlijk samen op de wachtbank!!

Share This Page