ja idd...rubiootje bij jou al bijna weer start? hier alls rustig nog maar ja eerste week nu begint die tweede zenuwslopende week
Oei....die tweede wachtweek.......zucht! Die is altijd het moeilijkste en zo spannend! Zoveel onzekerheden en tegengestelde gevoelens! Mocht je het ff te zwaar hebben kan je uiteraard hier altijd ff uitschreeuwen. Ga nog harder voor je duimen op een goede afloop. Ga je al eerder testen of wacht je echt tot de officiele datum? Hier idd nog ongeveer anderhalf weekje en dan gaan wij weer spuiten. Enerzijds kijk ik er naar uit en anderzijds vind ik het best wel eng om weer te beginnen. Heb besloten om er superpositief in te gaan. (makkelijker gezegd dan gedaan.....hi,hi). Heel veel sterkte deze laatste wachtweek!
denk dat ik testdatum van zenuwen niet ga halen hahaha......... Word nu al gek vanaf nu word elke wcgang een marteling denk ik.....pfffffffffffffft Herkenbaar je gevoelens!! Maar idd proberen met positieve blik verstand op nul en gaan. anders hou je het ook niet vol denk ik....Spannend weer!
sinds dinsdag steeds klein beetje bruin, in gedachte poging al voorbij. Maar gisteren en vanmorgen licht positieve test maar nog steeds dat bruin en buikpijn maken me erg ongerust... Helaas nog steeds afwachten
Jeetje....wat spannend. Dat bruin verlies kan altijd een innsetselingsbloeding zijn geweest. En een licht positieve test klinkt hoopvol! Nog een paar dagen en dat weet je het offcieel! Heeeeeeel veeeel sterkte deze laatste zenuwslopende dagen!!!!! Blijf je trouwens dagelijk doorstesten of wacht je echt tot de 15e? Liefs
*breek in* ALEX! vertel, hoe is t vandaag? ik duimmmmmmmmmmmmm me gek he! bruin is niet eng.. kan oud bloed zijn... buikpijn, ik snap dat je dat eng vindt. ik kan nu wel zeggen dat ik ook zulke vreselijke krampen had de 1e week (vanaf NOD) maar daar heb je niets aan.. jij moet lijdzaam afwachten en hopelijk nog een testje doen die donkerder is? ik duimmmmmmmmmm en UW met je mee!!! KNUF! en ook voor de rest: heel veel succes meisjes! *breek uit*
Even een verdrietige update Gisterochtend echt een dikke positieve test maar tegelijk nam het bloedverlies ook meer en meer toe. Gistermiddag nam buikpijn toe en die was gisteravond zo hevig dat het leek of ik bevallen moest. Sinds gisteravond is het dan ook echt heel heftig en er komt van alles los nu helaas. Nooit verwacht gedacht en gehoopt dat we dit een tweede keer moesten meemaken maar het is wel de harde realiteit dat we ook deze keer weer de droom los moeten laten en het doet zo zeer.. Een ding weten we wel en dat is dat we die droom nog niet op kunnen geven. Daarvoor waren we te dichtbij. Dat betekent dat we voor een vierde zelf betaalde poging gaan, in Dusseldorf.
Lieverd hier nog een keer. Vind het zoooo afschuwelijk lieverd,dit verdienen jullie niet!! Een hele hele heeeeeeeeele dikke knuffel xxxxxx
Jeetje...........vind het verschrikkelijk voor jullie.............ergens toch een beetje onverwachts.........het was jullie zo gegund dat het deze keer positief was! Heeeel veeel sterkte en een dikke knuf! Enne....kan mij helemaal voorstellen dat je de wens nog niet kunt loslaten! Zou exact hetzelfde doen. Dusseldorf hoor je zulke goede verhalen van! Nogmaals, heel veel sterkte! Liefs