hallo, ik heb afgelope weekend in het ziekenhuis gelegen omdat ik weeen had. helaasd zijn ze weer gestopt. ik heb nu 4 cm ontsluiting en me baarmoederhals is verstreken dus ik heb een klein zetje nodig om het te laten beginnen. hebben jullie ideeen zodat het opnieuw begint ? ananas en sex werkt niet!! zou wonderolie een optie zijn ?? liefs
als je ontsluiting heb mag je geen sex hebben is altijd verteld door de gyn dus hoop niet dat je dat geprobeerd heb
hallo, nou sex wel geprobeert, de arts die ik sprak van het weekend zei me dat het mocht alleen niet als me vliezen waren gebroken maar die zijn nog niet gebroken. liefs p.s iemand nog tips ?
goeie hete shoarmaschotel eten: daar krijg je darmkrampen van waardoor je baarmoeder geprikkeld raakt en deze krampen over kan nemen.
hoi, ik was het toen ook zat maar had die dag niks geen weeen geen slijmprop verloren niks ! dus ik had nog wonderolie staan en had zoiets van baat het niet schaadt het niet 2 lepels genomen om 18uur om 19 uur nog een eetlepel genomen en om 23 uur braken mijn vliezen en om 2.46 uur is ons dochtertje geboren dus of het aan de olie heeft gelegen? who knowes 8) succes
ik heb toch die wonderolie genomen rond uur of 6. en poepe als de beste en heb indd wat krampen. en veel hardebuiken maar of het nou dan ook in weeen zal overgaan is nog ff de vraag. we wachten weer rustig af! liefs
Ik heb de week voor mijn bevalling 18 ananassen gegeten, inclusief hart... (zo zat was ik het ja!, hoef die dingen noooooooit meer). Uiteindelijk ben ik bevallen na het eten van burritos, lekker gekruid en het drinken van frambozenbladthee. Maar ik was ook gestript dus waar het aan lag....
nou ik hoop dat het nu doorzet maar heb wel alweer weeen. ze duren iets langer dan 1 min en worden steeds pijnlijker. wie weet zet het door en wie weet niet we zullen zien. ga nog geen vk enzo bellen daar wacht ik ff mee tot het wat langer aanhoud. liefs
helaas is het weer aan het afzakken :S beetje jammer maar weer. nu maar weer wachten. ga zo lekker slapen en wie weet komt het toch weer terug. liefs
Dat laatste vind ik jammer voor je! Ik vroeg of je al 40 weken was, omdat je zoooooo ongeduldig lijkt. Afwachten dus, er zit niks anders op. Maar ik neem aan dat je nu wel wekelijks controle hebt, dus blijf het aankaarten... Sterkte!