Nemen jullie nog iets speciaals mee naar het ziekenhuis als je bevalling ingeleid wordt? Ik word van de week ingeleid, en je weet natuurlijk nooit van te voren hoe lang dat gaat duren. Dus moet er nog iets anders in de ziekenhuis tas als dat je met weeen naar het ziekenhuis gaat?
gewoon de tas met de spullen die je klaar hebt staan en ik zou iets lekkers te snoepen meenemen, eventueel een boekje. ik heb er niet veel aangehad kreeg zon heftige weeenstorm maar als het lang duurt heb je wel wat
extra kleren extra sokken leesboekje wat lekkers lees boekje voor de man laptop kun je meenemen extra kleren voor je man en douche spullen voor je man en dan weet ik even niks meer maar als het snel gaat heb je het allemaal niet nodig ik moest om 7.30 daarzijn hebben om 8.45 vliezen gebroken en om 12 uur was hij der dus hoop voor je dat het snel gaat
Ik hoop idd dat het snel gaat, maar je hoort ook wel eens dat het een paar dagen kan duren. Dus dan is wat te lezen wel handig idd.
Neem tijdschriftenmee ipv een boek, ik vond dat veel fijner en kom mijn hoofd er beter bij houden. Hier lagen op de verloskamer ook een hoop tijdschriften en een tv. Tijdens de bevalling had ik daar geen behoefte meer aan, maar tijdens de eerste dag van de inleiding was het wel fijn. Hier begon de inleiding op donderdag om 8:00 uur en dochter werd pas vrijdagavond om 22;15 geboren dmv een keizersnede. Hier duurde het dus wel lang.
Ik had een paar tijdschriften in de tas gedaan, maar geen letter uit gelezen. Mijn man had ook wat te lezen bij zich en een puzzelboekje. Op de kraamkamer was een tv aanwezig, die stond de hele tijd aan.
Ik zou ook een paar tijdschriften meenemen en extra pyamashirts of wat je dan ook wil dragen tijdens de bevalling. Bij mij is het wel heel snel gegaan maar toen de vliezen werden gebroken kwamen door de weeen zulke grote stromen vruchtwater naar buiten dat ik gelijk drijfnat was en toen mijn onsluiting vorderde werd ik zo misselijk dat ik alles onder heb gespuugd en dat schijnt heel vaak voor te komen door de medicijnen. Ligt er natuurlijk wel aan hoe je word ingeleid, ik werd direct aan een infuus gelegd. Succes!! Rieanne
Ik heb toen meegenomen, boekjes, nintento ds (helemaal niet gebruikt haha) wat te snoepen / eten. Mijn man heeft mijn warme eten want hij kreeg niets en ik zag mezelf dus echt geen prakkie naar binnen krijgen haha Evt een laptop (fimpje kijken, internetten?) Maar denk ook even aan je man deo is fijn Extra shirt Een warme trui (het is vrij koel op verloskamers vind ik) en idd je normale tas.
Zou idd de dingen meenemen die je ook al in je ziekenhuistas hebt. Mocht je langer moeten blijven, zijn er snel dingen bijgehaald wanneer je nog iets mist. Wij hadden ook vanalles (extra) meegenomen; flesjes frisdrank, water, tijdschriften, puzzelboekje, een pak met snickers, ontbijtkoeken etc. Hebben het zelf uiteindelijk helemaal niet nodig gehad door de snelle bevalling, maar zou het de volgende keer zo weer meenemen. Stel dat het wel lang duurt, dan heb je in ieder geval wat afleiding en genoeg energie.