Vandaag bij de vk hoorde ik dat, statistisch gezien, een tweede kindje meestal 3 tot 4 dagen na de uitgerekende datum komt. Nu moet ik nog een week, en ben uiteraard erg benieuwd wie dit kan beamen en wie niet!
Wat grappig zeg! Dat had ik eerder moeten weten! Ik ben ook van mijn tweede 3 dagen na de uitgerekende datum bevallen.
Ik ben van mijn tweede 10 dagen voor de uitgerekende datum bevallen. Bij mij klopte dit dus niet. Ik denk ook dat deze iets eerder gaat komen. Ben eens benieuwd.
Mijn eerste was 4 dagen over de uitgerekende datum. Nr 2 moet het nog bewijzen, maar ik denk persoonlijk dat het onzin is...
Ben zelf natuurlijk erg benieuwd naar het grote 'wanneer'! Het zijn ook maar statistieken, blijkbaar bevalt een meerderheid (hoe groot deze is weet ik niet, dat vertelde ze er niet bij) van de tweede zo rond de 3 - 4de dag na de datum. Ik hoop stiekem dat ik niet in die groep ga vallen want ben namelijk erg nieuwsgierig en denk elke ochtend 'shit, vannacht weer niks' haha!
bij mij is dat niet opgegaan... ben van me 1e met 39 wkn 3 dgn bevallen en van de 2e met 38 wkn 5 dgn. Dus in mijn geval heb ik bij beide dochters de 40 wkn niet gehaald
tweede met 40 weken en 5 dagen , de eerste kwam met 42 weken en 1 dag. mijn eerste was telaat en de tweede gelukkig nog op tijd