Bijna 37 weken en nergens last van

Discussie in 'De bevalling' gestart door Summer8790, 29 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Summer8790

24 aug 2014
    73
    0
    6
    Omgeving Rotterdam
    Hi,

Ik ben dinsdag 37 weken en heb nog geen enkele keer last gehad van een harde buik, indalings weeën en voor weeën etc.

Iemand enig idee hoe ik dat kan herkennen?

Heeft er nog iemand nergens last van gehad tot aan de bevalling?

Ik ben zo benieuwd naar nog meer meiden die helemaal niks hadden, wanneer die uiteindelijk bevallen zijn. Ik hoop niet dat ik nog 5 weken moet wachten, van mij mag ze volgende week komen haha.

Het is trouwens m'n eerste kindje!

2. Mybeeb

Mybeeb Lid

28 aug 2014
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha nou fijn ook te lezen dat je niet kan wachten op je kleintje. Maar hier bij mij (inmiddels 39 weken en ook eerste kindje) ook geen enkel teken dat er iets gaat gebeuren. Rustig afwachten maar dus, veel succes daarmee;)

3. Twanneke

Twanneke Actief lid

18 aug 2014
    175
    0
    0
    Ik zit nu op 38 weken en heb ook nog nergens last van, bij de eerste twee ook nooit gehad. En waarschijnlijk niet wat je wilde horen, maar de vorige keren heb ik allebei tot 42 weken doorgelopen.

4. Summer8790

24 aug 2014
    73
    0
    6
    Omgeving Rotterdam
    Haha nou gelukkig ben ik het nog niet zat of vermoeid ofzo, maar ik ben gewoon benieuwd omdat je juist wel altijd verhalen leest over voor tekenen, maar nooit verhalen van mensen die juist nergens last van hebben!

Toch hoop ik niet dat het nog 5 weken duurt, ik ben zooo nieuwsgierig naar d'r!

Succes met jullie laatste lootjes!

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Bij mijn eerste heb ik dat ook helemaal niet gehad. Bevallen met 39w4d :)

6. Zonnige

Zonnige Actief lid

4 okt 2013
    182
    0
    0
    Ik bij mijn eerste ook ergens last van. Uiteindelijk ingeleid met bijna 42 weken.

Nu weer niks dus vrees dat ik weer tot t eind moet uitzingen haha

7. Jubel

Jubel Lid

12 aug 2014
    37
    0
    0
    Ik ben vandaag 40 weken en ik heb ook nog steeds nergens last van. Geen indalingsweeen gehad bijvoorbeeld, maar ze is toch echt volledig ingedaald :D Als ik al die verhalen lees over voorwerk denk ik bijna dat ik iets verkeerd doe, hahaha.

Succes met wachten! :)

8. sanna1986

sanna1986 Niet meer actief

Ik had bij de eerste ook geen last en hij is geboren met 39 weken.

9. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Fijn toch?

Bij mijn eerste had ik ook geen last.. Lekker ontspannen, alles nog kunnen doen. Met 40+6 ingeleid, en de dag ervoor nog een heerlijke mamamassage gehad en samen uit eten geweest :D volgende dag ingeleid met een ballon en de dag erop bevallen. Uiterst relaxed!

Ik zou zeggen, geniet ervan.

Hier nu de tweede maar dat is echt anders. Weinig rust dmv peuter wat rond loopt. Valse voorweeen, kindje in stuit, opgenomen in zkh enz.. Dus nogmaals GENIET hahah

10. Vdvl95

Vdvl95 Niet meer actief

Ik heb s nachts wel veel last van voorweeen waar ik wakker van word. Maar elke ochtend is t weer verdwenen en mevrouw zit er nog steeds.. Dus of t echt wat zegt weet k niet hoor :)

11. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Hier ook eigenlijk nergens last van. Af en toe eens wat krampjes 's avonds, maar die zijn bijna niet noemenswaardig.

Dochter kwam ook pas met 41+1, dus ik ga er maar vanuit dat ik weer tot 41 loop, dus nog ruim 2 weken! Pfft...en stiekem hoop ik toch dat het eerder komt :p

12. kimm89

kimm89 Lid

20 jan 2015
    10
    0
    0
    NULL
    Westervoort
    Inderdaad heerlijk toch dat we daar geen last van hebben.
    Ik ben nu 36 + 4 ook geen last van harde buiken. Vorige week wel dagje veel buikpijn en savonds echt last van krampen, dacht dat het ging gebeuren. Dit trok al snel weg en waarschijnlijk voor weeën. Daarna niks meer gehad.. Mag niet klagen, ben wel erg benieuwd wanneer onze kleine meid zich straks laat horen. Ook mijn eerste kindje.

13. Miss M

Miss M Fanatiek lid

19 mrt 2012
    2.389
    597
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Bij beide kindjes helemaal nergens last van gehad, had zo nog een paar weken door kunnen lopen :D
    Bij mij besloten ze met 36+6 & 37+5 te komen.

14. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Hier ook helemaal geen last gehad. Met 40+5 is vk gaan voelen en toen de dag erna pas wat harde buiken gehad. Dl is uiteindelijk met 41 weken geboren.

15. Nien89

Nien89 Lid

13 okt 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben gelukkig niet de enige die nergens last van heb ;) Nu bijna 36 weken en nog geen enkel kwaaltje gehad, alles groeit goed en controles ook steeds goed. Kan mijn eigen broeken nog gewoon aan en sport nog elke week. Afgelopen weekend zelfs nog op een matje geslapen (fanatieke scout ;)).
    Toch heb ik geen geduld, wil zo graag mijn kindje zien ;)

16. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Hier beide keren nooit voorweeën oid gehad en voelde me gewoon nog top fit! Twee keer begon de bevalling ook totaal onverwachts, 1e met 38 wkn en 2e met 37+5.
    Geen gerommel betekent dus niet per definitie dat je over tijd gaat 😉

17. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Hier bij de eerste ook niet tot met 37wkn ineens 'S nachts mijn vliezen braken! Ik denk niet dat geen klachten iets zegt over hoe lang het nog gaat duren. Succes straks! :)

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb dit keer ook nergens last van, echt 0,0. Dus ben ook erg benieuwd :D. Bij mijn eerste had ik al ontsluiting met 31 weken en met bedrust is ze geboren met 37 +4. Had al een harde buik als ik opstond om naar de wc te gaan. Mijn tweede had ik alleen erg veel harde buiken en ook hij is met 37+4 geboren. Dus ben het helemaal niet gewend om 'niets' te hebben. Heerlijk hoor, dat wel! Van mij mag hij ook best nog een tijdje blijven zitten. Ben nog enorm aan het genieten.

19. shiirley

shiirley Bekend lid

7 jul 2014
    525
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    ik moet nog wel even maar wilde toch even reageren :D het hoeft namelijk niks te zeggen ik had bij de eerste vanaf 35 weken al heel veel voor werk en uit eindelijk met 42+1 ingeleid bij de 2de helemaal nergens last van geen voorwerk helemaal niks had ook verwacht weer over tijd te gaan maar met 38+4 bevallen :D

20. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    wat zou ik graag even willen ruilen met jullie. ik ben nu bijna 32weken en de kleine is aan het indalen wat ik goed voel. heb al vanaf 8weken last van mn bekken.
    bij mn dochter en zoon had ik ook last van mn bekken en toen vanaf ongeveer 36weken last van voorweeen. uiteindelijk bevallen met 39+2 en 39+5.
    wat heerlijk voor jullie. geniet van de laatste loodjes die meevallen en ik wens jullie een goede bevalling en een heerlijke kraamtijd.

Deel Deze Pagina