Hoi dames Ik ben pril zwanger na een lang traject. Nu heb ik pas met 8.2 weken een eerste echo in het ziekenhuis maar zou dit graag iets eerder willen, ook al scheelt het maar een week. Ik heb praktisch geen symptomen en de licht gevoelige borsten die ik had zijn sinds vanochtend weg, onzekerheid all over dus. Kan ik gewoon ergens anders naar toe gaan voor een 7 weken echo en zo ja weet iemand waar dat kan in Zwolle e.o.? Durf het ziekenhuis niet zo goed op te bellen..horen ze vast dagelijks dat vrouwen dat wel graag zouden willen.
Je zou het kunnen proberen bij Baby Live in Zwolle. Die geven geen specifiek termijn aan vanaf wanneer zij echo’s doen. Wij hebben alle echo’s laten doen bij Echo Enzo in Zwolle. Maar die geven wel specifiek vanaf 10 weken aan. En zou gewoon proberen naar het ziekenhuis te bellen hoor! Wie niet waagt wie niet wint toch!
Ik zou ook gewoon proberen het ziekenhuis te bellen hoor. Het is echt een normale vraag. Hier krijg je na een ziekenhuis behandeling rond de 7 weken een eerste echo om te kijken of het hartje klopt. Ik vond dat zelf echt een hele geruststelling. Zeker bellen hoor! Vindt echt niemand een rare vraag.
Ik had mijn eerste echo eigenlijk ook pas met 7.2 in de kliniek. Maar ook ik had geen geduld en heb met 6 weken op eigen initiatief een echobureau benaderd en zo heb ik mijn eerste echo gehad met precies 6 weken. Kan je geen tips geven voor omgeving Zwolle, maar zoals de andere zeggen, zou gewoon het ziekenhuis eerst proberen. Succes!!
Bedankt voor de snelle reacties! Het ziekenhuis neemt al een tijd niet op ivm drukte.. En toevallig werd ik ineens gebeld door een verloskundige waar ik me gisteren heb ingeschreven. Zij gaf aan dat ik de 26e daar kan langskomen. Niet verwacht maar gelijk toegezegd natuurlijk! Ben dan 6.4 weken dus het zou nog kunnen zij dat er geen hartje te zien is.. spannend!