SPOED-vraag morgen 20 weken echo!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Brigitte1985, 14 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brigitte1985

Brigitte1985 Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.018
    213
    63
    ik bedenk me net dat ik niet weet of je een volle blaas moet hebben voor de 20 weken echo. Wat denken jullie? Als ik het google staat er van niet, alleen bij de eerste termijnecho.

bedankt voor jullie reacties

Gr,

Brigitte

2. Luannie

Luannie Fanatiek lid

1 nov 2009
    1.241
    1
    0
    NULL
    bij mij werd juist gevraagd of ik al had geplast.. :D dus denk een lege ...

ohh.... veel plezier morgen :)

3. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    hoeft niet perse hoor, met 20 weken is je kind al zo groot dat ie wel te zien is op de echo.

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    nee je mag gewoon een lege blaas hebben want je kindje (baarmoeder) ligt al ver naar boven genoeg..

5. Brigitte1985

29 nov 2009
    1.018
    213
    63
    ah bedankt! Dat is fijn, de vorige keer moest ik vlak voor de echo nodig naar de wc en kostte het echt moeite om het op te houden:D

6. Annebe

Annebe Actief lid

14 mei 2010
    135
    0
    0
    Hoe is je echo gegaan?

7. Sylvia29

Sylvia29 Fanatiek lid

2 jan 2010
    1.996
    0
    0
    Bij mij stond er specifiek bij en werd er ook bij de telefonische afspraak bij gezegt dat ik en volle blaas moest hebben.

Jammer genoeg kotste ik die ochtend alles wat ik binnen kreeg eruit, dus uiteindelijk is het niet gelukt hem helemaal vol te krijgen, twee weken later moest ik nog een keer en toen zeiden ze ook je blaas vol hebben.

Misschien ligt het dan aan de apparatuur die ze gebruiken ofzo?

Edit: heel stom, ik denk ik google er even op en bij de ene site staat geen volle blaas en bij de andere wel.

Hoop dat het bij jou niet nodig was en alles goed gegaan is?

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    heb nog nooit bij 20 weken echo volle blaas hoeven hebben.. enkel alleen bij vroege echo's omdat het dan makkelijker zoeken is naar baarmoeder.

hoe is echo geweest?

9. Emmely

Emmely Niet meer actief

Heb afgelopen week 20 weken echo gehad, met vorige echo's had ik telkens geplast, wist het toen ook niet en nu had ik dus extra veel gedronken en plas opgehouden. Dat was dus niet de bedoeling. Moest alsnog naar het toilet gaan.

10. Mamajuf

Mamajuf Fanatiek lid

22 apr 2009
    1.213
    0
    36
    peuterjuf
    Noord Nederland
    Bij de 1e echo een volle blaas maar bij de 20 weken echo niet. Ze konden het kindje bij een lege blaas beter zien.
    Hoe was je echo ?

11. Brigitte1985

29 nov 2009
    1.018
    213
    63
    er werd niets gevraagd over mijn blaas. Had wel wat gedronken, niet teveel maar d8 dan zit ik er tussenin:D

De echo was goed! Alles leek gezond en na lang kijken en wat op en neer springen omdat de baby stug op de rug bleef liggen en de beentjes gekruisd had zagen/hoorden we dat we een meisje krijgen:D:D:D

Deel Deze Pagina