Wie is er voor die gratis echo in Eindhoven geweest?

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by MissyZuilen, Mar 20, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

May 14, 2007
    9,519
    1
    36
    Female
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Ik ben vandaag gebelt en mag 1 april nog komen voor een gratis echo in Eindhoven bij die Hoge School..
    Dan ben ik 14 weken, dus is erg spannend!

Wie heeft er nog meer daar een echo laten doen? En hoe ging het precies daar in ze werk en hoe is t bevallen enzo?

2. stef

stef Fanatiek lid

Apr 19, 2006
    3,084
    31
    48
    Toevallig moeten ik ook 1 april!
    Om 14:30

Ben ook wel benieuwd. Ben toen met me eerste kindje naar bilthoven geweest daar deden ze ook zoiets.

Groetjes stef

3. mamavanshawn

mamavanshawn Actief lid

Jan 2, 2008
    239
    0
    0
    Van de week belde ik en toen hadden ze helemaal geen plaats meer :( vreemd dat er nu dus nog wel mensen mogen.

4. sams

sams Actief lid

Dec 19, 2007
    120
    0
    0
    Ik mag ook 1 april om 18.30 uur!
    ik neem mijn moeder en schoonmoeder mee.
    Ik heb eigenlijk geen idee wat ze gaan doen, maar ik vind het gewoon leuk om de kleine een keertje extra te zien...

5. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Ik ben geweest. 15 april weer. Heb een zeer uitgebreide echo gehad van 35 min. Ze laten leerlingen meekijken om zo dingen te herkennen van het kindje, of de leerlingen mogen zelf kijken.

6. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,818
    4,057
    113
    Ik ga komende dinsdag en toen ik de afspraak maken was je alleen op zoeken naar mensen ongeveer tussen de 11 en 14 weken.
    Misschien heeft ze daarom tegen jou gezegd dat er geen plaats was.

7. Ik ben er vorige week de eerste keer geweest en is echt hartstikke leuk! Ik heb er 45 minuten gelegen, mn zusje was er ook bij en samen hebben we op een groot scherm kunnen kijken. Heb er ook nog eens mooie echo's aan over gehouden!

8. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    ik mag 8 april komen voor de echo!
    ik neem mijn collega/vriendin mee. Als ik geweest ben laat ik het weten hoe het was.

9. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    3,125
    0
    0
    Enschede
    gaaf joh dat, dat kan :)

10. dreames

dreames VIP lid

Dec 9, 2007
    7,818
    4,057
    113
    Ik ben gisteren geweest. Ik heb in totaal een uur echo gehad. Er waren twee studenten die een aantal lichaamsdelen van de kleine moesten meten en nog eentje die alleen mooie foto;s heeft gemaakt voor mij!
    Heb erg genoten van de echo.

11. sams

sams Actief lid

Dec 19, 2007
    120
    0
    0
    Hoi hoi,
    Ik mag over een uurtje, als ik weer terug ben zal ik laten weten hoe het geweest is... Ik heb er zin in!
    Liefs Sam

12. PieterPost

PieterPost Fanatiek lid

Nov 21, 2007
    1,149
    0
    0
    Ik en mijn vriendin gaan 8 en 22 april. Ik houd dit topic even in de gaten want ik wil ook wle graag weten hoe en wat,...

13. sams

sams Actief lid

Dec 19, 2007
    120
    0
    0
    Nou ik ben dus gisteren geweest: het was erg leuk. Ze zijn bijna een uur bezig geweest. Eerst werd ik gescreend door een ervaren echoscopist, daarna kwamen er om de beurt vier leerlingen om te kijken naar onze kleine. Het leuke was dat hij/zij halverwege is gedraaid en dus met zijn gezicht naar mijn rug is gaan liggen. Hierdoor werd het erg moeilijk om organen ed te herkennen. Wat ik vaak gehoord heb is dat het een druk en beweeglijk kindje is...
    Maar goed, ik heb een stuk of acht foto's meegekregen en een schattig knuffeltje...
    Voor diegene die nog gaat: veel plezier!
    Liefs Sam

PS: ik zal vandaag wat foto's in mijn album plaatsen

Share This Page