zkh gelderse vallei ervaringen?

Discussion in 'De bevalling' started by MvN, Dec 13, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

Hallo,

Aangezien ik van Tiel naar Wageningen verhuisd ben, ben ik volgens mij verplicht in Ede te bevallen. Terwijl ik dolgraag naar Tiel wil. Aangezien ik een ks heb gehad bij noelle, is er natuurlijk weer een kans dat t gebeurd.

Hoe gaat dat in Ede? voor zowel een gewone bevalling als ks

2. Yotsuba

Yotsuba Fanatiek lid

Jul 22, 2009
    1,980
    0
    0
    Dispuutbehandelaar
    Omgeving Utrecht
    Ik lees met je mee :)

3. dina88

dina88 Fanatiek lid

Nov 7, 2008
    2,360
    235
    63
    Female
    Arnhem
    ik lees ook mee :)

4. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    Waarom wil je naar Tiel,zo goed zijn ze niet?
    Ik zelf heb echt een hele nare bevalling aan Tiel overgehouden,toch be ik nu opnieuw op hun aangewezen.
    De gyn die ik met de bevalling van mijn zoon heb gehad die hoeft absoluut niet meer aan mijn bed te komen en ik ga van te voren grondig melding ervan maken dat ik haar in geen enkel geval aan mijn bed wil.

5. Mama van 3

Mama van 3 Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,254
    0
    0
    Ik heb een spoedkeizersnede gehad in Ede.

Wij zijn heel netjes geholpen, al was het allemaal heel hectisch op dat moment.

Wat ik naar vond en nu anders zou willen is dat ik meteen mijn kindje(s) bij mij wil. Nu moest ik een uur wachten voordat ik terug mocht naar mijn kamer. En ze mochten ook niet naar mij toe. Terwijl er niemand op de coeverkamer lag (lag er in mijn eentje, zondagochtend om 6 uur).

Verder lag ik heerlijk op een 1persoonskamer met eigen wc en douche. Dit vond ik ideaal en lekker met bezoek. Maar ze hebben ook meerdere persoonskamers. Dus het is maar net hoe je het treft.

Wij hadden gelukkig hele lieve en behulpzame verpleegkundige. Die voor alles open stonden. Helaas wel nare ervaring met de nachtdiensten. Ik kon niet uit bed door keizersnede de eerste 2 nachten en zoontje lag wel in zijn eigen bedje en was aan het huilen. Ik dus op de bel gedrukt, kwamen ze pas na 40 minuten!!! Ben dus toen zelf het bed uitgestrompeld. Heb hiervoor een klacht ingediend, de nachten erna ging het beter!

Al met al heb ik het als positief ervaren.

6. 1985beeb2009

1985beeb2009 Actief lid

Jul 3, 2009
    277
    0
    16
    ik ben ook in ede bevallen (vaginaal)
    het is mij heel goed bevallen echt super gegaan allemaal
    het was voor mij niet makkelijk omdat mijn vader vlak er voor onverwachts kwam te overlijden was ik ook nog eens overspoeld door emoties en de bevalling duurde ook nog eens erg lang maar de mensen waren super en de de gyn ook
    1 nadeel was dat ik op een uitslaap kamer kwam met 4 andere en dat ik daarvoor al een week slecht heb geslapen en veel moest reizen door het overlijden na overrijsel enzo en ze zouden mij in de ochtend laten liggen maar dat ging dus niet op maar goed verder is alles zeer goed bevallen
    heel veel succes en maak je niet te druk ;)
    gr 1985beeb2009

7. MvN

MvN Niet meer actief

Tiel vond ik helemaal super! Geweldig verzorgd waren we daar! Mijn gyn was muijserts... maar ik heb ook een kutwijf gehad bij de 39, ze had verkeerd ingeschat hoe groot mijn uk zou zijn.. heel bot was ze.. een wat oudere vrouw...

8. gien

gien Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    ik ben ook in ede bevallen nou vond het er heel goed hoor! werd helemaal in de watten gelegd!

moest worden ingeleid ivm hele hoge bloeddruk en de verpleegkundigen waren allemaal heel lief voor me, ook mijn man werd goed verzorgd (kreeg nog een ontbijtje enzo).

vooral goede ervaringen met gyn Van Kempen, ook al heeft hij niet mijn bevalling gedaan ook de andere gyns waren heel aardig(met het zwanger worden enzo)

hoop dat het allemaal fijn zal verlopen!

9. Done

Done Fanatiek lid

Jan 5, 2009
    2,634
    0
    0
    Huismoeder
    @ Mamavannoelle:

Ah muizerds,fijne man die mij eerst angst inbaarde vanwege zijn slagers uiterlijk maar echt een te zachtaardige man!

Die oudere is waarschijnlijk Brus geweest...echt daar kan ik ook niet mee door 1 deur.

De gyn die ik bij mijn bevalling heb gehad is Isabella Geerinkx (belg) en die heeft het helemaal verprutst.

10. dina88

dina88 Fanatiek lid

Nov 7, 2008
    2,360
    235
    63
    Female
    Arnhem
    @ Gien, dr van kempen is idd een goeie gyn, jammer dat ik hem nu niet meer heb met de zwangerschap

11. MvN

MvN Niet meer actief

Done:

Ik schrok me ook kapot toen ik muijserts voor het eerst zag hoor! Wat een megakerel haha! Maar hij doet zn werk echt super!

Brus moet ik niet meer tegenkomen... heks..

Gyn Baas heeft ervoor gezorgd dat ik een ks kreeg aangezien na 24u weeen dat noelle nog niet was in gedaald.

Geerinx heb ik alleen in de wandelgangen gezien.. meer niet.. Ik vond de kraamafdeling in Tiel wel helemaal super!!

Share This Page