Hier ging die vlag niet op; 1e met 39+6 en de 2e ben ik ingeleid met 40+1..... (en die had voorlopig ook nog geen zin om te komen)
Nope, de eerste kwam op de uitgerekende datum, de tweede met 42+1. Ik hoop dat deze baby gewoon op tijd komt zeg maar (of een paar dagen eerder)
Grappig zeg, uit de antwoorden komt de meerderheid dus op later als de eerste! ik ben benieuwd voor diegene die nog moeten bevallen en voor mezelf! Eerst dacht ik deze komt eerder maar de laatste week heb ik het gevoel dat ook deze op zich gaat laten wachten! spannend.
1e met 40w 4d 2e met 41w 1d 3e met 41w 3d hier ging het dus helemaal niet op, bij mij bleven ze alleen maar langer zitten.
Mijn antwoord staat er ook niet tussen: 1e geboren met 40+6 2e geboren met 40+2 Dus wel eerder, maar niet voor de 40e week. (deze data waren overigens op basis van termijnecho; beide bevallingen begonnen exact 40 weken na de eerste dag van mijn laatste menstruatie, geboortes net op de volgende dag (beide zijn 's nachts geboren).
Hier gaat het ook niet op. 1e 37+5 2e 39+3 Ik was dus niet overtijd maar het duurde voor mijn gevoel erg lang.
Bijna iedreen later idd. Ik hoop het voor mij ook nie dan moet ik nog wachten tot 41+2 en dan nog afwachten!
De eerste kwam met 40 weken, de tweede met 36+3. Hier ging het dus wel op, had wel graag gehad dat hij nog wat langer was blijven zitten, dat had beter geweest voor hem..
De eerste met 39+2 en vandaag ben ik 40+2 en er is nog geen zicht op een bevalling. ook hier gaat het dus niet op.
Bij mijn 1ste ben ik ingeleid met 42 weken en is ook geboren met 42 weken en nu van de 2de loop ik in ieder geval weer overtijd,hopelijk niet zolang meer