weeen???

Discussie in 'De bevalling' gestart door claire1988, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. claire1988

claire1988 Actief lid

9 apr 2010
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi meiden

donderdag mijn slijmprop verloren met wat bloed. sinds toen ook steeds menstruatie krampen die naar mijn rug gingen auuw :( deze kwamen erg onregelmatig 7 min dan weer 10 dan 5 en soms inneens 20 min duurde ook echt maar 10 sec maar deden wel flink pijn vond ik.
    savonds was alles weer rustig en stil. volgende dag weer in de avond die krampen om de zoveel min volgende ochtend weer weg nu vandaag echt hevige krampen die naar mijn rug gingen waren best heftiger dan eerst en duurde ook 1 min lang maar kwamen helaas onregelmatig weer. pffff word er gek van ze deden al zo pijn nu al:( waren dit nou weeen of alleen nog maar t voorwerk:$?
    heb ook steeds bij t afvegen wat roze bloed verlies met rode slieren bloed erin (sorry) is dit allemaal wel goed?

pfff word gek van die onzekerheid :(

2. Roosenzo

Roosenzo Fanatiek lid

21 jun 2010
    2.722
    1
    0
    Als je twijfelt of het wel goed gaat allemaal zou ik gewoon de vk even bellen. Succes :)

3. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Ik zou idd even contact opnemen met de vk, die kan je even geruststellen, ik denk overigens dat het nog geen echte weeen waren maar voorweeen, die kunnen ook pijnlijk zijn ma komen heel onregelmatig, ik zal je een tip geven hoe je kunt herkennen of je echte weeen hebt of voorweeen. Als je denkt dat je die weeen weer hebt dan moet je eens een warme douche of een warm bad nemen, echte weeen nemen dan namelijk toe in volume en voorweeen verdwijnen na zo'n warme douche:)
    Alvast heel veel succes met de bevalling!!!;)
    Oja over die pijn, meestal zijn de echte weeen pijnlijker, ma het verschil is dat je bij echte weeen je lichaam een natuurlijke pijnstiller aanmaakt dat het verzacht en bij voorweeen niet:)
    Liefss Adorable

4. mamaprinses

mamaprinses Fanatiek lid

14 sep 2009
    1.125
    2
    0
    Hoe is het met je?

5. Samantha1980

Samantha1980 Actief lid

19 mei 2010
    350
    0
    0
    NULL
    NULL
    waaah jaaa, zou ze nu aan het bevallen zijn?? toen ik haar bericht net las klonk het wel erg op mijn eigen begin van toen met mijn dochter. mijn weeen kwamen trouwens ook helemaal niet regelmatig..heb er de hele bevalling geen regelmaat in kunnen vinden hahah...maar het duurde dan ook MEGA lang...nl 23 uur...en begon zoals Claire hier..

nou ben benieuwddd

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hier begon het ook niet regelmatig met veel slijm/bloedverlies dat begon smorgens

7. Tese

Tese Niet meer actief

Ze zeggen als het zo onregelmatig is dat het voorweeen zijn. Maar ook doe doen al wat werk voor je! Succes en ik hoop dat het doorzet.

8. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Bij mij zat er ook geen regelmaat in. Toch maar gebeld, het was ook nog wel uit te houden, maar meer een soort voorgevoel.. wie weet had ik al wat ontsluiting, de vk had dat nog niet echt verwacht door de onregelmatigheid en de lol die ik nog gewoon had haha en ik had toen dus al 9cm ontsluiting!! Zelfs de 2 uurtjes dat de bevalling daarna nog duurde had ik soms wel meer dan 5 minuten pauze tussen de weeën!!! Perweeën stelden bij mij niets voor, maar zelfs die kwamen niet achter elkaar, heb er niet eens op hoeven wachten want mijn weeën waren gewoon niet te voorspellen hehe.

Het hóeft niets te betekenen, maar het kán dus toch al wel echt zijn hoor... Dussss... wie weet... vooral als je vliezen niet vanzelf breken schijnt dat je weeën aardig tegen te kunnen houden, dat was volgens de vk voornamelijk de oorzaak bij mij.

9. Ragazza

Ragazza Bekend lid

31 jan 2010
    695
    0
    0
    mmm.... ;) Ik denk dat Claire1988 nu met een klein hummeltje in haar armen zit te genieten!

Deel Deze Pagina