Hoi hoi.. Ik dacht dat we uit de namen waren... we hadden Wietse voor een jongen, maar nu vind ik Yanniek ook wel leuk, die hoorde ik toevallig strax. Ik zal vanavond eens met mn vriend overleggen wat hij dr van vind. Welke vinden jullie leuker? ik denk dat ik zelf Yanniek leuker vind.. maar dat komt ook omdat ik die misschien nu net weer in mn hoofd heb zitten en Wietse al langer. Kben bijna uitgeteld.. kom ik nu nog mee! kunnen jullie me helpen? Wietse of Yanniek? xxx _________________
Ik had net ook al in je andere topic gereageerd (volgens mij mag je trouwens niet twee topics openen met hetzelfde onderwerp, dus één van de twee zal zo wel gesloten worden). Maar ik vind Yanniek dus meer een meisjesnaam. Wietse vind ik zelf ook niet zo mooi, maar daar zou ik dan wel voor kiezen uit die twee namen.
Ik had ook al bij de ander gereageerd, maar deze discussie zal hier wel doorgaan. Wietse! (of Wytze) Ik vind Yanniek ook een beetje meisjesachtig (lijkt erg op een combi van Janneke en Anniek).
mn vriend smste net en hij vindt Yanniek leuker. Ik dacht al dat ie twijfelde aan de naam Wietse.. maar kben al bijna uitgeteld dus toch fijn dat ik ineens op n andere naam kwam! Yanniek vind ik erg leuk. Dus het wordt Yanniek voor een jongen en Djenna voor een meisje