De 'Ahh Bra'

Discussion in 'De lounge' started by Minyaweth, Mar 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Tja... ik heb nu al enkele keren Telsell voorbij zien komen met de 'Ahh Bra' en ik moet zeggen dat die BH's me verdomde lekker lijken zitten. Ik vind ze alleen té duur om 'zomaar' maar even aan te schaffen. Is er iemand die hier toevallig ervaring mee heeft?

Tel Sell - Ahh Bra

Liefs Minya

2. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
  3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Op marktplaats zijn ze voor 25 euro per 3 te koop zei iemand tegen me ;)

diegene had ze eerst online bij de wehkamp besteld zodat ze ze eerst kon passen en terug kon sturen als het niks was

zijzelf vond ze wel fijn, maar totaaal geen steun bieden en zien er erg "oma" achtig uit

4. Dora en Boots

Dora en Boots Niet meer actief

Het ziet er inderdaad uit alsof het geen enkele steun bied. Of je moet er drie over elkaar doen, maar dat lijkt me dan weer vreselijk zitten.;)

5. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    4,362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    ik vind het inderdaad ook te duur voor een eenvoudig ogende bh. Ik denk dat je borsten misschien wat geplet worden zoals soms met een corrigerend hempje.

Ik denk wel dat de brede rand aan de onderkant erg geschikt is voor het verbergen van de vetrolletjes onderaan de schouderbladen.

dikkebuik waar kan ik die dingen kopen? ik wil ook wel tieten tot onder mijn kin :) :p

6. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,268
    6,800
    113
    Een tip voor een hele fijne BH die echt heel lekker zit is de sportbeha van de Hema.

Ik sport er dus altijd mee en die vind ik heel erg fijn.

7. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

Jan 4, 2011
    2,938
    58
    48
    Ik heb die reclame ook weleens gezien. Volgens mij zit het inderdaad heerlijk, maar hangt alles zo op je navel als je pech hebt, haha...
    Ik zweer bij de Minimizers van de Hunkemöller. Die liften je borsten echt een beetje en bieden heel veel steun. En ze kosten 22 euro, dus dat is ook nog goed te doen...

8. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

Feb 17, 2010
    3,632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Hahaaa geen idee,, ik vond het op internet en dacht,, heeeeey mischien gaat dit helpen tegen mij thee zakjes:p Lijkt me niet echt comfy zo'n sticker op je tiet.. en wat nou als er 1 los laat dan heb je er 1 hangen en de andere niet,, lullig gezicht haha!

9. Sensea

Sensea Niet meer actief

veel dingen van tel sell komen na een half jaartje bij blokker. zou dus gewoon ff wachten nog.

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

bh.s bij de blokker????

:p

11. Willes

Willes Fanatiek lid

Nov 14, 2006
    1,127
    70
    48
  12. Sensea

Sensea Niet meer actief

primal@ waarom niet, er ligt vanalles tegenwoordig. ook handdoeken en truien en ochtendjassen. wc reinigers en zelfs snoep,je kunt het zo gek niet bedenken.

13. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ja dat is wel zo maar bh.s. Ja het zou kunnen maar het moet toch niet gekker worden dan he. Blokker is voor het huishoudelijke ... speelgoed.

Nu gaan ze ook over dan op de kleren haha.;)

14. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ze verkopen ook van die tellsell onderbroeken bij de blokker, dus ik denk dat die bh's ook wel komen.

15. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

Oct 11, 2008
    4,362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    dan zou ik een beetje scheef tegenhangen, dan hangen ze weer gelijk :D

16. Fransa

Fransa Niet meer actief

Lijkt mij eerlijk gezegd niets die Ah Bra. Kun je alleen een hooggesloten shirt dragen omdat je anders aan alle kanten dat ding ziet...

En ik heb nog nooit iets zonder beugels gedragen dat mij (80F) genoeg ondersteuning biedt. Dus ik geloof er nog niet zo in...

17. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

Oct 5, 2009
    4,080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    die tietenplakkert vind ik wel wat :D

18. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

ik krijg wel eens kleding van een vriendin van mijn moeder (koopziek, en weet niet wat ze ermee doen moet)....
    en laatst zat er zo'n ahh bra tussen... maar ECHT ! hij zit echt heerlijk :D
    alleen met mijn 95 E en toch wel een beetje hangtieten biedt deze bh bijna geen steun !
    ik denk dat deze bh perfect is tot cup C onder kleding... en ja groter.. zolang je geen hangborsten hebt is het fijn..

ik zou hem zoiezo wel aanschaffen als je het geld ervoor wilt uitgeven.. echt een comfi bh voor thuis !

en idd zoals iemand zei.. je hebt met deze bh GEEN decolleté... dus hogere gesloten truitjes moet je dan wel aan...

19. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,819
    3,344
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    over de blokker: Daar hebben ze ook die plakbh's verkocht... dus ook ik verwacht ze wel bij de blokker inderdaad...

20. Wilma

Wilma VIP lid

May 22, 2006
    6,396
    1
    0
    Uithoorn
    Hmmz ziet eruit als de "nog net geen BH" die ik vroeger droeg toen ik nog cup aa had (HEEEEEJL vroegah)
    Lijkt me niks hoor...als ik n BH aan heb wil ik dat mn tieten zo zitten als dat ik vind dat ze moeten zitten EN met de ondersteuning die nodig is. Als ik dat even niet belangrijk vind (zoals nu in mn huispakkie met mn haar in alle staten en nog niet opgemaakt) dan wil ik ook niet n BH aan moeten doen.
    Dus imho nutteloos ding...

Share This Page