Waar wieg opnieuw laten bekleden??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ukkie1, 5 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.830
    2.249
    113
    Hallo!! Wij zijn bezig met het kamertje en ik heb van mijn ouders mijn oude wiegje gekregen!! Heel leuk!! Nu is de bekleding alleen oud en vies en zoek ik naar iemand die nieuwe bekleding kan maken. Ik ben al een aantal kledingmakers langs geweest maar die doen dat niet... Ik vroeg me af of iemand ervaring heeft?? Handige ouders of tantes hebben we niet en ik vond wel iemand maar dan kost t 300!! Euro, vind ik wel erg veel geld :$ ik woon in den haag maar wil er ook wel een eindje voor rijden!

2. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Wij hebben het gewoon zelf gedaan. Was eigenlijk heel gemakkelijk. Heb je niet iemand in de familie die handig is met de naaimachine?
    Je kan naar de markt gaan voor een mooie stof. Ik weet niet wat voor wiegje het precies is maar die van mij was een grote rieten mand.
    Het matrasje hebben we wel op maat laten maken bij KATJA FUTON | AMSTERDAM | futon matrassen handgemaakt | origineel Japanse wijze | natuurprodukten van biologisch katoen met G.O.T.S. certificaat

Is echt wel heel mooi geworden. En wat ik heel fijn daarvan vond is dat als je je hoofd er tegen legt je gewoon door kon ademen en het is heel fris ecokatoen. wij hadden 90 euro betaald voor het matras afgeronde hoeken en 50x80 cm. Klein is goedkoper trouwens.

Als je me een PB stuurt dan kan ik je wel een foto sturen van het resultaat. Die zet ik liever niet in het openbaar.

3. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.830
    2.249
    113
    Haaj, ja, zelf ben ik echt super onhandig en alleen een tante die ik nooit spreek is handig... Vind ik dan ook noet fijn.. Matrasje ga ik kijken, top! Het is een rieten mand inderdaad, op een onderstel met wielen. Echt heel leuk maar de bekleding is gewoon echt vies en oud.

4. Mom2

Mom2 Actief lid

15 feb 2015
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Op marktplaats staan advertenties van mensen die wiegjes kunnen bekleden!

5. Saartje5

Saartje5 Fanatiek lid

21 jul 2012
    2.289
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik heb dezelfde vraag! Tot nu toe vond ik de website van babyxpress.nl wel interessant, die hebben ook kant-en-klare bekleding voor een schappelijke prijs. Ze verkopen ook matrasjes zowel standaard als op maat gemaakt. Heeft iemand ervaring met deze website?

6. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Ik heb het laten doen bij Studio Zanoni.
    Wiegbekleding

De wieg is echt prachtig geworden! heel tevreden mee.

7. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik heb op facebook een vrouw die het doet zij woont in den haag je moet het wiegje dan bij haar brengen. Ze heeft wel een wachtlijst geloof ik. Moet je even zoeken bij facebook op hira baby bedtextiel. Ze kan alles naar jou wens maken.

8. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Volgens mij kostte een wiegje ongeveer 100 euro.

9. Ukkie1

Ukkie1 Fanatiek lid

30 jun 2015
    4.830
    2.249
    113
    Bedankt allemaal!! Ik ga er naar kijken

10. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Marktplaats advertentie plaatsen? x bedrag + dat jij zelf de benodigde stof uitkiest/betaald.

Ik zou dan de oude bekleding bewaren vaak is het makkelijker om het dan na te maken.

Deel Deze Pagina