Omdat wij een schuine kant hebben in 't kamertje, vraag ik me af of ik wel een klamboe zal kopen. Hoe hoog hangt bij jullie (van de grond af) de klamboe?
Wij hebben ook niet zo'n hoog dak in de babykamer en wij hebben de klamboe aan een stang gehangen (wilden geen gaten in het dak boren i.v.m. verplaatsen) . Die hebben we gekocht bij Babypark, alleen deze ws ook te lang hahaha en hebben we er een stukje afgezaagd. Maar de bovenkant van de klamboe ( boven het ronde gedeelte) heb ik verkleind . anders hing het zowat in het ledeikantje.... Maar doordat het nu wel een stukje op de grond komt en we hem helemaal rondom dicht kunnen doen, vind ik het alleen maar fijn dat we hem hebben, zeker met die muggen! Maar het was even een kleine klamboe verbouwing hahaha
Wij hebben de klamboe gewoon aan t plafond hangen en hij hangt evengoed gewoon tot óp de grond hoor. Zoals kleintje86 schrijft, kun je 'm dan gewoon helemaal dicht doen en dat is alleen maar prettig. In de winkel hangen de klamboe's overigens ook vaak tot op de grond hoor.
Ik weet niet hooog maar hij raakt net de grond. Overigens heb ik hem laatst weggehaald want ze trok hem steeds in haar bedje!
Ja, sorry... ligt aan mij. Ik bedoel eigenlijk hoe hoog de bovenkant van de klamboe hangt (van de grond af gemeten).... Dus; hoe hoog zit de bevestiging?