hai meiden..nu net de test gedaan,en jawel zwanger! 2e ronde na een omwijs moeilijke start dat ik gestopt was met de pil,ziekenhuis in en uit.. ongeloofelijk! besef het nog niet...
Gefeliciteerd meid... Ik weet sinds vanochtend ook dat ik zwanger ben! Gaan we effe lekker van genieten. Veel plezier!
Ik ben vanochtend naar de dokter geweest en die vroeg naar de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Daar gaan ze vanuit.
@sjaam Wat was jou laatse dag? Ik had 1 oktober voor t eerst wat bloed,maar heel minimaal ,moet je dat al als je eerste dag rekenen?
Ik ben ook eindelijk zwanger na veel ziekenhuis bezoeken en medicijnen! Ben zo blij en sta inderdaad ook te trillen op me benen!
@sjaam Dan ben je 4 weken en 5 dagen zwanger 5-7-2009 uitgerekend...heb ik uiitgerekend via deze site http://www.bellyfashion.nl/uitgerekende_datum.php
Hey Sjaam, Das grappig, mijn laatste menstruatie was ook 28 september. Mijn banner zei iid ook 5 weken, maar volgens mij klopt dat ook niet. Want de ovulatie is dan op 14 oktober geweest, dus kunnen we nog maar 2 weken zwanger zijn. Snap er niks meer van....
Wie snapt de calculator? Ik had 28 september de eerste dag van mijn laatste menstruatie. Ik heb het net ook uitgerekend op bellyfashion en er komt ook 5 weken uit. Ik snap er niks van, je bent toch niet zwanger vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie? Hier in de calculator krijg ik hetzelfde eruit, met uitgerekende datum 5 juli 2009. Of ben ik nou suf? ik ben niet erg goed in rekenen, dus misschien dat ik iets over het hoofd zie?
heb op site gelezen dat je die 2weken "kado"krijgt. Ze rekenen idd vanaf de eerste dag van je laatse menstruatie!