Ik heb mijn 2de iui gehad op 6 juni, het ging deze keer allemaal wat voorspoediger dan bij de 1ste poging. Nu is het afwachten geblazen! Ik had gisteren wat krampjes, rechts net boven mijn liesstreek. Dit weekend ga ik naar Pinkpop, heb ik gelukkig wat afleiding...
Spannend! Hopelijk is het ook je laatste IUI! Ik duim voor je! Ik heb morgen mijn eerste IUI. Succes meid!
Dank je! Wel een beetje ja en ik ben zo bang dat ik mijn eisprong gisteravond/vannacht al heb gehad, dus stiekem gisteravond nog even geklust. Ik ben benieuwd. Morgen om 11.30 is het zover!
Spannend allemaal! Wij hebben beide keren stress gehad rondom het verzenden van ons donorzaad. 1ste keer kon het niet op tijd afgeleverd worden ivm de Paasdagen, 2de keer dan heel op tijd besteld, en toen liet de groei bij mij op zich wachten, waardoor onze tank met donorzaad bijna verlopen was. Deze keer iets minder stress gehad doordat we dachten dat het beter was om een maand te moeten overslaan dan zaad slecht te laten worden.
Ik heb dus 6 juni mijn 2de iui gehad, ik ben vorige week woensdag (de 19de) ongesteld geworden... Grote teleurstelling, maar na een fikse huilbui het ziekenhuis gebeld voor een volgende afspraak (maandag 1 juli), maar mijn lichaam blijft "raar" voelen, ik slaap altijd op mijn buik, dat gaat de laatste 2 weken niet omdat mijn borsten zo gevoelig zijn, ik ben moe en ik heb sinds deze middag ontzettend pijn rechts net boven mijn liesstreek. Ik vrees dat mijn lichaam mij gewoon voor de gek houdt, dat ik dingen voel die ik eigenlijk gewoon wil voelen... Vorige zondag heb ik te horen gekregen dat mijn neef vader gaat worden, terwijl ik in mijn hoofd stieken al aan het denken was hoe het is om het tegen de familie te vertellen, niet dat ik niet blij ben voor hun, ik ben hartstikke blij, ik gun het hun ontzettend... ik gun het mezelf gewoon ook...
Lieve allemaal, ik ben zojuist in het ziekenhuis geweest voor een echo voor een nieuwe ronde, het bleek al heel snel dat er totaal geen groei in mijn eierstokken te zien was, en toen ging de arts mij het baarmoederslijmvlies aanwijzen, waarbij het langzaam omhoog ging, om vervolgens aan te wijzen dat er "iets" zit, wat dus mogelijk een zwangerschap kan zijn Ik heb een urinestaal in moeten leveren, en ze bellen mij deze middag... Spannend...
Ja, maar het was negatief. Ik ben niet, of in ieder geval niet meer, zwanger. Dat waren zijn woorden...
Ik heb toch nog even een vraag, ik heb zelf geen zwangerschapstest gedaan omdat ik ongi werd, dit was maar 3 dagen, waar het normaal 4 tot 5 dagen is. Ik schrok dus deze morgen toen de arts zei dat er iets te zien was op de echo, en dat mijn baarmoederslijmvlies er goed uitzag. Nu zit ik dus vandaag op dag 13, is er dan een kans dat ik alsnog zwanger ben? Moet ik over een paar dagen nog een test doen? Ik heb een nieuwe echoafspraak voor donderdagochtend staan, omdat er totaal geen groei in de eierstokken te zien was. Ik lees zoveel verhalen over vrouwen die negatieve tests hebben en uiteindelijk toch zwanger zijn, kan dit ook gebeuren met een test in het ziekenhuis?
Ik had precies hetzelfde bij mijn eerste iui. De klachten/symptomen bleven aanhouden nadatik ongesteld was geworden en idd ook mijn ongi was veel korter en minder hevig dan normaal. Dus ook ik dacht dat ik stiekem toch nog zwanger was. Na een echo bleek dat dus niet zo te zijn en daarna verdwenen langzaam ook de symptomen. Je lichaam houdt je echt voor de gek. Zit nu op het wachtbankje na tweede Iui. Probeer niet teveel op evt signalen te letten, maar onbewust doe je dat toch, helaas.
Ik lees je bericht nu pas, vanwege vakantie, ik ben ondertussen weer een keer ongesteld geworden, weer heel kort en niet hevig, door vakantie hebben we beslist van deze maand over te slaan. En ik kan nog steeds niet naar mijn lichaam luisteren. Ik zie tekenen waar ik niet op kan vertrouwen. Ik zweet heel veel, wat ik normaal niet doe (heb jaren intensief gebasket, maar zweten deed ik niet) maar het is ook warm buiten, mijn buik word wat dikker (maar ik heb op vakantie niet overdreven veel of anders gegeten, aangezien we bij mijn moeder in Belgie op vakantie zijn gegaan), ik ben heel moe geweest, maar het was een drukke periode op mijn werk voordat ik op vakantie vertrok en mijn buik voelt gewoon anders aan, soms als ik in de douche sta, blaas ik mijn buik wel eens op (of hoe zeg je dat?) om het te laten lijken alsof ik zwanger ben, om te zien hoe het eruit zou zien, maar dat kan niet meer. Ik kan mijn buik op een of andere manier niet dikker maken dan hij nu is. En ik weet niet goed wat ik hiervan moet denken.
Heb je ondertussen nog een echo gehad? Of een test gedaan? Al je symptomen lijken wel op een zwangerschap, maar als je niet zwanger bent zou ik wel laten uitzoeken vanwaar die symptomen komen hoor. Hoop dat je snel iets meer weet.
Geen echo meer gehad. Ik wou afgelopen weekend nog een test doen, maar het gaat niet zo goed met de opa van mijn vriendin, dus we zijn daar "druk" mee geweest. Denk dat we deze week even een rustmoment inlassen om een test te doen en contact te nemen met het ziekenhuis.
Veel beterschap met de opa van je vriendin. Zeker doen hoor, dan ben je van die onzekerheid vanaf he! Veel liefs.
Ik trok vanavond trouwens een broek aan die ik al een week of 3 niet heb aangehad,krijg de bovenste knoop niet meer dicht... Als ik trok vanaf de menstruatie voor de iui, zit ik nu in week 10, zou dat kunnen kloppen? Dat ik mijn broek niet meer dicht krijg?