Menopur en Pregnyl, wie start er ook?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Annemiek25, 22 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemiek25

Annemiek25 Actief lid

4 jun 2007
    224
    0
    0
    mama
    Dordrecht
    Vandaag krijg ik een prikinstructie zodat ik kan beginnen zodra mn menstruatie doorzet.Zo te voelen zal dat vandaag of morgen zijn ;)
    Ik heb 1 ronde clomid gehad. Maar omdat mijn baarmoederslijmvlies te dun blijft moet ik nu gaan spuiten en hopen ze dat het slijmvlies nu wel dikker gaat worden. Het slijmvlies werd nooit dikker dan 4,5mm. Veel te weinig dus.
    Al met al best spannend allemaal! Ben benieuwd straks en lees graag jullie ervaringen.

2. Dolce82

Dolce82 Bekend lid

19 dec 2013
    809
    10
    18
    Belgiƫ - Limburg
    Hallo,

Net als jij heb ik in het verleden ook Clomid gebruikt. Altijd was ook mijn baarmoederslijmvlies te dun. Toen 50mg niet meer aansloeg hebben ze dan ook de dosis niet verhoogd maar zijn ze over gegaan naar Menopur.
    Nu is mijn bms perfect!

Dus ik wens jou hetzelfde toe en dat je snel zwanger mag worden!

Groetjes

3. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Menopur heeft lh en dat helpt heel goed voor het baarmoederslijmvlies!

Heb even menopur gebruikt; werkte goed (te goed bij mij; ik had overstimulatie). Erg tevreden over het middel. :)

Je kan er wel erg haaruitval van krijgen; niet iedereen maar het komt voor; ik verloos bossen haar.

Succes!

4. Lelie28

Lelie28 Actief lid

19 apr 2008
    228
    0
    0
    Hoi Annemiek,

Ik wil je even veel succes en sterkte wensen! Hopelijk wordt je baarmoederslijmvlies nu wat dikker.

5. Pascale

Pascale Actief lid

20 jan 2013
    199
    0
    16
    Vrouw
    Roosendaal
    Hallo,

Zodra ik ongesteld word, kan ik weer beginnen met Menopur spuiten. Zodra er een eitje is wat groot genoeg is, kan ik Pregnyl spuiten en 2 dagen later IUI..

Succes!

Deel Deze Pagina