2de iui wat een drama

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marloes84, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maaiike

Maaiike Actief lid

3 mei 2013
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Waarom denk je dat marloes?
    Is het zaad niet goed genoeg?

2. Boekenwurm

28 jan 2013
    82
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    ik heb maandag ook m'n eerste iui poging gehad.
    Ik heb pco en zit sinds mei 2012 in de medische molen. Ben begonnen met clomid 4 rondes, maar dat sloeg niet aan. Toen fostimon gespoten een paar maanden, maar daar reageerde ik te wisselend op. In april 2013 een leo ingreep ondergaan. Sindsdien mbv van clomid 50 een vrij nette cyclus van rond de 34 dagen. Ondanks een nette cyclus en goed zaad van m'n vriend wil het zwanger worden niet lukken helaas.
    Gister dus m'n eerste iui poging gehad dus. Viel me reuze mee. Stond na 20 minuten weer buiten. Nu maar duimen en hopen dat het raak is. Zaad van m'n vriend was in ieder geval weer goed, dus dat was wel weer even fijn om te horen.
    Hoe veel pogingen hebben jullie intussen gehad?
    En wat lang duren die twee wachtweken altijd he?!
    Ik hoop echt dat het nu eens raak is bij ons want echt iedereen om ons heen heeft al 1 of 2 kinderen of is zwanger en wij zijn de enige bij wie het al 2 jaar niet lukt.

3. leco1980

leco1980 Actief lid

25 nov 2013
    144
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hoi Boekenwurm,

Heel vervelend idd die wachtweken, wij hebben in dec de 1e iui behandeling gehad (helaas niet zwanger) nu weer begonnen met clomid 50 en volgende week dinsdag naar het zh voor echo. Bij ons is niet bekend waarom het niet lukt, alle uitslagen waren goed.

Dames, hoe is het met jullie?

4. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja rustig he.. wachten duurt lang!

Spannend boekenwurm.. ik vond het wel eens tijd worden na zolang voor mijn gevoel misschien ook meer gewacht te hebben eindelijk gebeurt er iets..
    Dat was al een hele geruststelling nou maar rustig afwachten ik weet dat het heel moeilijk is.. heb totaal geen geduld jullie wel?

Spannend leco wel even laten weten he

5. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoe is het met de dames hier?

Ik heb afgelopen donderdag getest om te zien of de pregnyl weg was er was niks te zien op die test dus dat was goed.. 8 dagen naar pregnyl.. nu 10 dagen na iui en ziek keelontsteking kan er ook nog wel bij.. misschien dinsdag alvast een testje wagen.. 2 dagen voor nod

6. leco1980

leco1980 Actief lid

25 nov 2013
    144
    10
    18
    NULL
    NULL
    Marloes Beterschap, hoop dat je snel weer opknapt.

Morgen heb ik een afspraak bij de gyn om te kijken hoe groot mijn eitje(s)is. Voor de rest erg rustig. Heb een vrije middag genomen, heb erg veel last van mijn onder rug. Dit had ik vorige maand ook, mss komt het door de clomid? Hadden jullie klachten met clomid?

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik hoop dat jou 2e IUI net zoveel geluk brengt als onze 2e IUI waar we van zwanger raakte:)

8. leco1980

leco1980 Actief lid

25 nov 2013
    144
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Vanmorgen in het ziekenhuis geweest voor echo, heb rechts 1 ei van 17mm, morgenavond komt de thuiszorg om de pregnyl te zetten en vrijdag ochtend iui. Zetten jullie de pregnyl zelf of laten jullie hem zetten.

Fijn zo'n s6 verhaal, hopelijk mag het voor ons allemaal snel gebeuren.

9. marloes84

marloes84 Bekend lid

21 aug 2011
    500
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat fijn leco.. ik zet de pregnyl zelf.. spannend weer

10. Maaiike

Maaiike Actief lid

3 mei 2013
    308
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zet hem ook zelf

Marloes nog getest?

11. leco1980

leco1980 Actief lid

25 nov 2013
    144
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb vandaag mijn 2iui gehad, alles is goed gegaan. Nu hopen en wachten

12. soraya24

soraya24 Actief lid

22 jan 2014
    136
    0
    0
    NULL
    NULL
    maaike dit is idd niet tof.. iui trajec in gaan is zo ie zo al pittig.
    su6 nog

ik heb vandaag me eerst iui behandeling gehad ging gelukkig snel en pijn loos e een super aardige vrouw. over 18 dagen na de insiminatie kan je testen begreep ik dus deze dagen zullen wel lang duren. ben erg nieuwd!

duimen maar!!!

13. Lelie28

Lelie28 Actief lid

19 apr 2008
    228
    0
    0
    Hallo dames,

Ik heb even mee zitten lezen... allemaal in een soortgelijk schuitje!
    Ik mag binnenkort op voor de 8e IUI... en ik vind het ook weer superspannend!

Deel Deze Pagina