Nouja, zoals de titel al doet vermoeden vraag ik mij af hoe jullie je walgelijk spannende wachtweken doorkomen. Extra werken? jezelf verwennen met gezichtmaskertjes en andere verzorgingsbehandelingen? Alternatieve geneeswijzen? Leuke dingen doen? Andere dingen? : Kom maar op met de tips en ideeen, altijd leuk om ervaringen uit te wisselen. Vanaf morgen kom ik ook op het wachtbankje (verwacht dan de TP van 1 Emmy), dus ben errug benieuwd. Liefs Lena
hoi hoi, h heb je gevonden! tja de wachtweken hoe en wat probeer het gewoon van me af te zetten. hoe moeilijk het ook is. van het weekend een verjaardag en zondag weer niks. volgende week werken dan heb ik ook weer afleiding en die week daarop de moment supreme dan is het carnaval. zitten we in den bosch. ook weer afleiding. op het moment voel ik me kiplekker behalve dat er een verkoudheid in de weg zit. en onderin voel ik bijna niks. hier en daar een klein steekje. dus zeker afwachten.. en jullie?
Wij zaten eerst te denken om in de wachtweken een weekje met vakantie te gaan, maar hebben we toch maar niet gedaan. Stel dat je lekker in een warm land zit vakantie te vieren en je wordt dan toch ineens ongesteld, zit je daar met z'n 2-en down te wezen. Blijven toch maar thuis en dan na de wachtweken lekker een weekje eruit naar de zon.
ahhh, vakantie naar het zonnetje. Wow, daar kan ik op een sombere druilerige dag als vandaag ook enorm naar uitkijken hoor. Als alles gaat lopen zoals ik hoop dan hebben we morgen de terugplaatsing. 's Avonds gaan we lekker eten bij mijn schoonzusje, dus die dag kom ik wel door. zondag: werken van 12.00 - 22.00 uur (daarna maar gelijk naar bed) maandag: werken in de sportschool, 's avonds lesje Kickfun geven en overdag thuis schoonmaken. dinsdag: vrij, dus.......forum bijlezen? woensdag: werken van 09.30 - 17.00 uur donderdag op vrijdag een slaapdienst: vanaf 14.30 uur tot 12.30 uur zaterdag op zondag een slaapdienst: van 14.30 - 12.30 uur maandag: weer dagje sportschool (en laatste dag van die smerige tijdrovende progestan bolletjes. Yek) dinsdag op woensdag een slaapdienst donderdag een dagdiensts van 09.00 - 15.00 uur vrijdag: vrij Dus uhm, donderdag of vrijdag maar testen denk ik als de duivels wegblijven. Nou, das een best gevuld schemaatje toch? Al zeg ik het zelf. Het enige wat ik erg irritant vind is, dat ik echt probeer om het soms van me af te zetten dat ik in de wachtweken zit, maar omdat je 3x per dag die progestan moet inbrengen wordt je er toch 3x per dag mee geconfronteerd waar je mee bezig bent. Of je wilt of niet. Nouja, nog meer ideen om de vrije momenten door te komen? Hihi CIAO
moet jij 3 keer op een dag die balletjes er in doen? ik 2 keer 2 stuks. echt vieze dingen. mijn man heeft zelfs geen zin om te vrijen door die vieze dingen. heb jij last van die bijwerkingen? ik wel, last van me borsten. jeetje ze doen echt zeer. maar goed om die wachtweken door te komen. komt wel goed hoor schatje..
Ik hoef ook maar 2x 2 stuks per dag... Hmm ga het toch nog eens navragen in het ziekenhuis, wel raar.. bijna iedereen moet 3x per dag.
hello, Nou heb ik een nieuwtje over die bolletjes... Mijn arts zegt dus dat ik door moet gaan tot de dag van de test en stel dat we zwanger zijn, dan moet ik er mee doorgaan tot de eerste echo, dat zou dan nu nog 4 weken zijn...En ook 3x2 per dag, joehoe! Nou ja het is vervelend, maar het doet iig geen pijn! Ik heb ook al een hele week last van mijn borsten en ze zei dat de "bolletjes"er voor kunnen zorgen dat dat dus blijft en dat je nog meer zwangerschapskwaaltjes van kan krijgen... Moeten jullie trouwens ook nog pregnyl spuiten? Maandag moet ik nog 1x de spuit in mezelf zetten... En hoe kom ik de wachtweken door, ik heb geen idee. Veel vroeg naar bed. Morgen ga ik met mijn hubbie naar het ABN AMRO toernooi en volgende week ga ik met vriendinnen naar Dirty Dancing. Dus allemaal leuke dingen. Ik denk dat het een beetje net zo zal zijn als ik de afgelopen anderhalf jaar ervaren heb, killing, heel veel geduld en jezelf niet gek maken. Allemaal heel veel succes met wachten, we slepen elkaar er wel door heen! XX
hier ook hoor 2x per dag 2 bolletjes. maar ja kan ook niet anders he' deesjuh en lindinha we lopen alle drie in het zelfde ziekenhuis en hier ook doorgaan tot de 1e echo. vieze dingen zijn het ben er net ook mee begonnen. en vanaf woensdag op het wachtbankje. tips voor de wachtweken ff denken hoor, shoppen mss
hoi hoi, zoe1976, 3x2 per dag? ook veel iig. en nee hoef geen spuiten meer te zetten. ben ik daar ff klaar mee zeg... die rot dingen heb er een blauwe plek aan over gehouden. zeg lisa dat pendelen doen ze dat hier ook? ben ik wel benieuwd naar eigenlijk.
ja deesjuh, moet je naar de homepagina gaan en dan naar de lounge. en dan informatie pendelen aanklikken. dan zie je wie er op dit moment pendelt. de vorige keer kwam bij mij uit, maar werd helaas een vmk. hoop dat ze het deze keer weer goed hebben en goed blijft gaan. x lisa.
Hoi, ik heb werkelijk geen idee hoe ik deze weken door moet komen behalve dat ik nog meer bezig ben dan normaal als afleiding en dan maar hopen dat ik s avonds snel in slaap val.. alhoewel ik ook veel muziek luister dat helpt ook wel
hey meiden, nou, die wachtweken beginnen al lekker. Ik dacht (net als de vorige keer) dat ik op vrije dagen heerlijk zou uitslapen (dan duurt de dag immers niet zo lang) en ja hoor.....vanmorgen om hlf 6 wakker! GRRRRR. En gewoon niet meer in slaap komen he. Potverdorie. Ben er om half 7 maar (zeer gefrusteerd) uit gegaan, en zit dus nu al braaf op de bank met een koppie thee en crackers met kaas. Manlief ligt natuurlijk nog lekker te pitten. Snif....ik wil ook! Nouja, misschien duik ik er vanmiddag dan nog wel even in. Dus....nog tips om te doen voor mensen in hun wachtweken die al om half 6 wakker zijn? Liefs Lena
Hoihoi, hier hetzelfde, ben lekker vrij vandaag en zit ook al te ontbijten, omdat ik niet meer kan slapen. Ga straks lekker met de playstation spelen en heb vanmiddag een verjaaardag. Dochtertje van een vriendin word 1 (Clomidbaby). Om de rest van die lange week door te komen: 4 dagen werken, woensdagavond naar de musical Footloose en hopen dat mn ongi uitblijft. Vorige cyclus had ik een LF van 10 dagen, dat zou in deze cyclus vandaag of morgen zijn. Spannend...........
haha, thank God for the playstation! (zit hier idd ook lekker op de computer een spelletje te spelen). Maar leuk dat je naar Footloose gaat zeg, lijkt mij ook een erg leuke musical. Nog een paar spannende dagen doorkomen. succes! Oja, ik ga vanmiddag iets lekkers bakken in de keuken om m'n tijd door te komen . Iemand nog ideeen? Liefs Lena
hoi lena, lekker een cakeje bakken of appeltaart. je brengt me op een idee. straks toch even een boodschap doen en dan gelijk meenemen. vanmiddag toch nog wat zaakjes regelen... komt het weer helemaal goed weer afleiding.
hey deesjuh, Ik heb brownies gemaakt. heb 2 stukjes op, maar ben nu al misselijk. Misschien in het vervolg iets maken wat minder zwaar op de maag ligt. Vanmiddag heb ik gelukkig van 10 tot 12 nog even geslapen op de bank. Tja comfortabel is anders, maar was allang blij dat ik nog even kon pitten. Net terug uit de sportschool van m'n lesje kickfun. Heb er een 'endurance' les van gemaakt (uithoudingsvermogen). Dus veel herhalingen; relatief weinig kracht. Heb tussendoor lekker rondgelopen en mensen gecorrigeerd, dus volgens mij heeft niemand gemerkt dat ik het een weekje wat rustiger aan deed, zo met mijn Emmy aan boord. Nu even aan het bijkomen (en bijlezen) en straks heerlijk douchen. Vanavond op tijd naar bed (nouja, uurtje of half 11), en dan is het alweer dinsdag. Iemand nog leuke plannen voor morgen? Dagje uit ivm vakantie ofzo? Of gewoon werken? Liefs Lena
hai hai, snik snik, van het weekend ongi geworden. had gister (maandag) krampen in me buik nie normaal. deed gewoon zeer. morgen testen maar heb er een hard gevoel over omdat ik ook van die slijmslierten zag (sorry) ik ben het ook heel erg... dan maar bellen naar het ziekenhuis voor de tweede ronde. de cryo terugplaatsing. dan worden er twee teruggeplaatst. en hoe is het met jullie?
hey deesjuh, nou het is wel een naar berichten dagje geworden zeg. Ik heb vanmorgen klein beetje donkerrood bloed verloren toen ik moest plassen, dus denk ook dat ik niet meer op het wachtbankje zit. Het is nog niet doorgezet, maar dat kan nog wel komen. Aan de ene kant probeer ik nog een klein beetje moed tehouden, aan de andere kant wil ik ook realistich blijven een eerlijk zijn tegenover mijzelf. Volgens mij gaat het met Zoe nog wel goed, zij moet morgen testen en ik hoop zo voor een positieve test voor haar. (al is het alleen maar om te laten zien dat vrijdag de 13e geen slecht nieuws hoeft te zijn ). Weet jij trouwens hoe dat gaat met cryo-terugplaatsing? MAg dat gelijk in de maand na je IVF/ICSI poging of moet je weer een rustmaand tussendoor hebben? Wij hebben ook nog 4 Eskimootjes in de vriezer naemlijk. Nou succes meis met het doorkomen van je dag. p.s. ga je morgen evengoed nog testen ook al ben je ongi? Wist niet dat dat kon. Liefs Lena