Operatie

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Ongedultje, 13 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ongedultje

27 mrt 2008
    16
    0
    0
    Hey Meiden!

Mijn man en ik zijn afgelopen vrijdag voor het eerst bij de Uroloog geweest. Wegens traage zaadjes van mijn man. Nu zijn we er dus achter gekomen dat hij spataders daar beneden heeft. Zijn bloed is onderzocht en volgens de uroloog zijn de stoffen die hij nodig heeft om het zaad aan te maken zeer hoog, dus daar was volgens hem niks mis mee. De vervolg stap zou zijn een operatie om de spataderen weg te halen. Ik krijg tot die tijd nog geen doorverwijzing voor de gyn (wat ik op dit moment zeer frustrenten vind)omdat ze goede hoop hebben dat de operatie mischien zal helpen. Ik heb vaker gehoord dat als je eenmaal zwak zaad hebt er niks aan te doen is ook geen operatie aan de spataderen.

Nou is mijn vraag aan jullie: Wie hebben er in de zelfde situatie gezeten? En heeft het wel of niet geholpen?

Alvast bedankt!

gr Ongedultje

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Ik heb er zelf geen ervaring mee maar wil je heel veel sterkte wensen!
    Ik heb wel verhalen gelezen dat het wel degelijk uit kan maken hoor die operatie.
    Sowieso kunnen een hoop dingen helpen wanneer de man zwak zaad heeft, dus die dingen kan je allicht proberen.

Sterkte met alles wat komen gaat!

3. Miepie80

Miepie80 VIP lid

6 mei 2007
    8.101
    4
    0
    Allereerst heel veel sterkte.

Mijn schoonvader is geopereerd aan spataders. Waren al 4 jaar bezig, hij spataders, zij PCO. Drie maanden na de operatie zwanger, jaar later gelijk weer en de derde kwam zelfs door het spiraaltje heen... dus het kan toch echt schelen ;).

4. Ongedultje

27 mrt 2008
    16
    0
    0
    Jij ook heel veel sterkte.

Bedankt voor je antwoord doet me goed om je berichtje te lezen.

5. Ongedultje

27 mrt 2008
    16
    0
    0
    @ Dreamer

Sorry zag je berichtje pas later. Bedankt voor het reageren. We proberen nu ook al dingetjes in de hoop dat het iets verbeterd.. proxeed, vitamines enz. Ik zag dat jij de 19 de uitslag van het 2e onderzoek krijgt. Ik zal voor je duimen.

gr

Deel Deze Pagina