2de keer icsi en op het wachtbankje

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door salome, 13 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy1978

Happy1978 Bekend lid

15 apr 2011
    502
    0
    0
    @salome, van harte meid, lees het nu pas.

Vandaag 2e fm gehad en morgen mag ik ovitrelle spuiten en dan maandag de punctie. Erg spannend allemaal. Ik heb 9 follikels, maar er ze gaf al aan dat dat er meer kunnen zijn. Hoop in ieder geval op die 9 en dat er veel bevrucht worden.

Ik hou jullie op de hoogte. Verder nog iemend die bijna op het wachtbankje mag.

2. salome

salome Lid

3 sep 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel Happy1978!
    Jij ook heel veel succes en moed!

Ik hoop zo voor jou dat het deze keer lukt.

3. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Alle tekenen waren daar dat het eindelijk was gelukt.
    Maar helaas is het toch weer misgegaan.
    Maandag een afspraak om met een echo na te kijken of alles wel goed is daar binnen. Nu weer een menstruatie wat niet op een normale menstruatie lijkt.
    Mijn verzekering wil het Immunologisch onderzoek in Duitsland niet vergoeden omdat het niet een gecontrateerd zkh / kliniek is!!
    Maar in Nl is er geen toestemming nodig omdat er afspraken zijn met ziekenhuizen en er met codes wordt gewerkt en ze daardoor dus niet eens kunnen zien/weten wat er wordt gedeclareerd.

Ik heb geen maanden meer vandaar dat ik het in Duitsland wil laten doen daar hebben ze al binnen 3 weken de uitslag in Nederland duurt het maanden voordat de uitslag binnen is en die maanden heb ik niet

4. salome

salome Lid

3 sep 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    #44 salome, 14 aug 2012
    Laatst bewerkt: 14 aug 2012
    Dag Vlinder73, wat vervelend voor jou. Ik kan je alleen maar zeggen ... Geef de moed niet op... :( Vergeet af en toe ook niet los te laten... ik hoop dat het in orde komt.... De situatie waarin jij zit ken ik niet... maar ik hoop echt dat het je lukt...

5. salome

salome Lid

3 sep 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag heb ik mijn eerste echo gehad. Vandaag ben ik 8 weken ver. Van de twee embryo's die ze teruggeplaatst hebben is er eentje blijven plakken. Ik ben in verwachting van 1 kindje. Ik heb het hartje zien kloppen. Het heeft de normale lengte van een 8 weken oude foetus. Mijn man zag armpjes en beentjes, maar ik zag het niet. Vanaf vandaag ga ik dus echt in actie schieten om zowel huis als alle administratieve formaliteiten in orde te maken. Ik ga het forum verlaten.

Ik wens alle dames veel moed en veel succes...

Liefs Salome

6. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Als ik me niet vergis heb je vandaag je echo gehad.. Hoe is dat gegaan?

7. Kleintje82

13 aug 2012
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

graag wil ik me aansluiten bij jullie na het lezen van enkele verhalen. Dit omdat ik enkele dingen herken en hopelijk zo meer informatie en ervaringen uit kan wisselen.

Ik zal me eerst even voorstellen:
    Ik ben 30 jaar en mijn man ook. 2 jaar geleden zijn we gestopt met de pil. Helaas werd ik nauwelijks tot niet ongesteld en zijn we via enkele afspraken bij de huisarts in het ziekenhuis terecht gekomen. Hier hebben we in een jaar tijd ongeveer 4 IUI pogingen gedaan. Regelmatig werd deze afgeblazen omdat er toch op het laatst overstimulatie was. Helaas geen zwangerschap. Begin van dit jaar doorverwezen voor IVF in Eindhoven. We zijn nog jong en buiten de PCOS geen verdere oorzaken volgens de artsen. Dus vol goede moed het traject begonnen. Eind mei de eerste punctie, 11 eicellen met als resultaat 10 goede eruit gehaald en 96 miljoen zaad cellen.... Op de dag van de TP het bericht dat er 9 bevrucht waren. Dus positief! 1 Teruggeplaatst, maar helaas. Tijdens de wachtweken een brief thuis en geen enkele in kunnen vriezen, wat was dat balen. In het gesprek was duidelijk geworden dat ze allemaal kwaliteit 4 hadden.
    Toen afgesproken om de volgende keer er 2 terug te plaatsen. Begin augustus punctie 2 met 6 goede eicellen, maar op de dag van de TP maar 1 geschikte en dan ook nog kwaliteit 4...
    En nu na 2 wachtweken getest en weer negatief. Mag officieel pas woensdag testen maar verwacht er niks van. Morgen is de TP twee weken geleden.
    Waar ik het meeste van baal is dat ze niks kunnen zeggen over de kwaliteit van de eicellen en hier ook niks verder aan kunnen doen. Wat nu?? Nog 1 vergoede poging te gaan, maar zo gaat het wel erg snel zonder resultaat.
    We willen zoiezo even een rustpauze van 1 of 2 maanden en een gesprek met de arts.

Nu was ook wel geinteresseerd in het verhaal van Salome. I.v.m. de accupunctuur. Misschien dat daar bij mij ook iets uitkomt?? Waar heb je dit precies gedaan? In de buurt van Eindhoven he?

Bij mij is overigens nooit een baarmoederfoto of welke andere operatie dan ook gedaan om te kijken of er meer mis is. Bij jullie wel? Is dit nodig? Ik wil er de volgende keer eens naar vragen. Niet dat ik dit graag wil, maar stel dat er meer aan de hand is of als dit zou helpen heel graag.

Nou kortom een heel verhaal.

Salome proficiat!! Geniet ervan!

x Kleintje

Deel Deze Pagina