Hallo Dames, zoals jullie kunnen zien zit ik maar te wachten... Deze week heb ik weleens de vlinders in de buik gehad, alsof je verliefd bent. Of het achtbaangevoel. Vandaag had ik het om het half uur. Is het een voorteken? Of zit mijn jochie tegen mijn middenrif te schoppen? Komt het door het mooie weer? Wie herkent het? En nog iets anders; iedereen vraagt maar of het rommelt? Wat moet er rommelen, wat bedoelen ze ermee? Harde buiken? Veel leven?Jochie beweegt wel erg veel vandaag. Wel Gezellig, vind ik altijd. Ben benieuwd....
Als het rommelt, dan weet je dat echt. Maar het is geen voorwaarde om te bevallen hoor. Bij sommige vrouwen rommelt het nooit. Bij zoonlief wist ik de dag van te voren dat ik zou gaan bevallen.. het rommelde (veel gedoe in mijn buik en letterlijk gerommel). Op zaterdag zei ik tegen manlief 'koop de muisjes maar'.. het zal dit weekend gebeuren (ik was toen 38w4d.. niet echt voorspelbaar dus). Bij dochterlief wist ik niets maar toen was ik harstikke ziek van de griep en dus wel wat anders aan mijn hoofd. Toen ik merkte dat de griep opeens weg was, wist ik.. het gaat beginnen en dat was ook zo.
Ik heb dat gevoel ook af en toe! Geen idee wat het is En rommelen is inderdaad harde buiken, krampjes, ongesteldheidsgevoel... Dat soort gingen. Maar bij mijn eerste had ik helemaal nergens last van hoor! Voelde niets! Liefs,
Haha, nou het was dus bij mij wel een voorteken! Een half uur geleden zijn mijn vliezen gebroken! Yey. Nu wachten op de weeën! @janneke000 dus als de vlinders gaan poppen is het misschien bij jou ook zover!
Ow spannend!!! Ik ken dat vlinder gevoel en achtbaan gevoel ook wel en denk bij mij dat het vooral wat gezonde spanning is!! Ik heb er zo'n zin in en als ik dan denk aan dat kleine mensje en dat het niet zo lang meer duurt voor ik het in m'n armen mag sluiten dan begint alles te kriebelen en krijg ik zo'n achterlijke grijns op m'n gezicht! Heel veel succes met je bevalling!!!!
hier 'rommelt' het al weken.. maar vandaag wel extra erg.. zou het dan toch vandaag nog gebeuren.. hoop het.. heb afgelopen week al de hele tijd getal 1 in mijn hoofd..maarja.. mijn gevoel zegt in de meeste gevallen helemaal nikssss.. dat achtbaangevoel herken ik wel..supererg heb ik dat de laaste dagen..
Ja, ik ben zaterdag bevallen van de zogenaamde wolk van een zoon! Het was een mooie bevalling, reuze meegevallen. 3 keer persen, binnen 9 minuten was ie geboren. Klein scheurtje, goed voor 2 hechtingen. De voortekenen voor de bevalling, de zogenaamde vlinders, heb ik nu weer, maar dan voor de verliefdheid op mijn zoon!