Ik loop als een zombie door huis.. Anderhalfuur geleden begon ik bloed te verliezen en het is gewoon helderrood bloed. Hierbij heb ik ook menstruatieachtige krampen (die heb ik al sinds het begin, dat wel). Zou het mis zijn? Enig idee wat ik kan doen... Kan ik een willekeurige verloskundige opbellen? Ik heb het idee dat ik gek word.
ik heb een vriendin die 4 maanden haar maandstonden had tijdens haar zwangerschap. Niet direct wanhopen meid, ga duimen dat alles goed verloopt.
Bedankt voor je lieve reactie, dat geeft hoop. Inmiddels een verloskundige gesproken. Die zei ook dat het niet direct iets ergs hoeft te zijn, maar dat ik er zeker rekening mee moet houden. Het ergste is de onzekerheid en er is niets/niemand die dat momenteel bij je kan wegnemen. Wachten..wachten..wachten..
hoi meid ik weet hoe moeilijk dat wachten kan zijn maar probeer ook positief te blijven denken ik heb niet een beetje bloed verloren maar echt een week lang sterkte waneer mag je voor een echo groetjes nathalie
Had je er ook menstruatiekramp bij? Ik heb nog geen afspraak voor een echo, die wilde ik maandag gaan maken. Bedankt voor je reactie!
Heeft iemand een idee wat de volgende stap is na een miskraam. Had nog geen afspraak met een verloskundige, kan ik bellen voor een echo?
Wat een snelle reactie! Je kon dus meteen bellen en terecht? Ik ben al 2x afgewimpeld, bij de huisartsenpost en via de telefoon bij het ziekenhuis.
Yep. Gewoon je verloskundige bellen en je verhaal vertellen. Ik kon dezelfde dag al terecht. Heel veel sterkte. Ik weet wat je doormaakt...
Yep. Als je hier in de buurt had gewoond dan had ik je het nummer van de mijne gegeven, maar helaas Gewoon bellen!
Ik heb gebeld, ik hoef niet te komen. Echt niet. Ik moet het afwachten en mag meteen opnieuw beginnen. Bedankt voor je hulp.
Bedankt lieve meiden. De miskraam is vastgesteld ja, in hoeverre dat kan.. Rood bloed, véél bloed..krampen, stolsels= duidelijk dus. Ik bloed nog steeds, gelukkig zijn de krampen al wat minder.
ja t is idd kl*te he....ik probeer nu te wachten tot ik ongi word. Het is nu 4 weken geleden...ik word er gek van en het gemis word er ook niet kleiner op