Ik ben nog beduusd, afgelopen zondag hadden we een positieve test in onze handen, ik ben zwanger... Zwanger worden is voor ons niet vanzelfsprekend, na IUI, IVF en uiteindelijk ICSI hebben we een prachtige zoon mogen krijgen! Gelukkiger kunnen we eigenlijk niet worden, maar een 2de kindje zou ons gezin compleet maken, en daarom hebben we begin januari gekozen voor een nieuwe ronde ICSI; Na 2 afgebroken ICSI behandelingen i.v.m onder- en overstimulatie is het de derde keer dan toch gelukt. De zwangerschap is nog pril, er kan nog van alles misgaan, maar alleen het gevoel waar ik deze week mee rondloop; dat nemen ze me nooit meer af! WONDEREN BESTAAN!
Ze bestaan zeker! Gefeliciteerd! Wat mooi dat jullie met hulp van ICSI al een zoontje hebben mogen krijgen en nu nog een kindje mogen verwachten. Geniet ervan!
Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Weet precies hoe je je voelt☺️. Geniet er van!!
De wonderen zijn zeker de wereld nog niet uit. Hier ook na vele jaren en alle mogelijke behandelingen zwanger. Van harte gefeliciteerd!!