Heey Dames! Ik ben nu ongeveer 6 á 7 weken zwanger. Heb de afgelopen weken flinke symptomen gehad. Als in.. - 's ochtends beroerd. - buikpijn - Kleine steekjes bij onverwachte bewegingen. - hevig gevoelige borsten. - oververmoeidheid - veel plassen - veel hongergevoel. Nu de laatste dagen, heb ik alleen nog gevoelige borsten (lichtelijk) en oververmoeidheid. Verder helemaal niks. Moet ik me nu zorgen maken of is dit vaker dat je de ene dag meer voelt dan de andere dag? Liefs Sill
Hallo! Ik ben zelf niet zwanger en ook nog nooit geweest maar ik weet wel dat de symptomen niet altijd hetzelfde zijn. Tenminste heb het al vaker gelezen hiero. Veel vrouwen zijn bang als ze opeens minder voelen maar dat wil niet zeggen dat het verkeerd zit.
hoi, Klachten komen en klachten gaan, de ene dag is de andere niet. Grote kans dat je over een aantal dagen wel weer de klachten hebt of weer andere. Het hoeft niet per direct een teken te zijn dat het misgaat hoor, ook al snap ik je angst maar al te goed.
Hoi Sill, Ik had dezelfde klachten die jij had, op de misselijkheid na. Bij mij zijn ze na een aantal weken ook verdwenen en ben nu ook alleen nog maar moe en (minder) zere borsten. Dus niks om je druk te maken! Wist van mezelf dat ik dat ook niet moest doen, en met de echo was er dan ook niks aan de hand.
ik had precies hetzelfde. vanaf week 5 tot en met 7 misselijk, nergens trek in, gevoelige borsten etc. toen kon ik opeens weer normaal eten en drinken dus ik maakte me ook erg zorgen! 's middags echo gehad en alles was in orde. het kan dus dat je betere dagen ertussen hebt zitten en die heb ik ook nodig omdat ik 1,5 kilo ben afgevallen dus op die dagen eet ik extra veel maar ik begrijp je angst helemaal!
Bij mij waren na een week of 7 a 8 ook van de ene op de andere dag de symptomen verdwenen en wat heb ik me zorgen gemaakt! Maar nergens voor nodig. Hoort er gewoon bij. Ik heb nu het idee dat mijn borsten ongeveer omvang skippybal aannemen, maar ze doen totaal niet zeer. Uit ervaring kan ik zeggen dat die symptomen niets zeggen over je zwangerschap en hoe het met je kindje gaat.
is vrij normaal dat je ineens van je klachten af bent hoor. ik zou me niet gelijk teveel zorgen maken. hb het zelf ook meerdere keren gehad dat mijn lichaam zich ineens van de een op andere dag heel anders ging gedragen. kan weer terug koemn, maar ook dat hoeft niet. als je je erg zorgen maakt de je gewoon een extra testje