wil er iemand alsjeblieft meekijken??de ene test deed ik met ochtendurine, de andere na 2 uur.. de CBdig test die ik erna deed gaf aan "niet zwanger", dus ik ben behoorlijk in de war... zou iemand willen meekijken of dit nou een positieve tests zijn, of niet?
Ik heb begrepen dat de cbdig testen niet zo gevoelig zijn, wellicht dat het daardoor komt? deze testen lijken me in ieder geval positief!
Lijken mij ook positief.. cbdigi is idd niet zo gevoelig over paar dagen nog eens proberen. Die met weekindicator is geloof ik wel gevoeliger.
dank jullie wel voor jullie reacties! Ik vind dit wel écht heel erg spannend! ik weet niet wanneer ik ongesteld had moeten worden, dus ik weet niet hoe ver het precies zou zijn als het inderdaad raak is.. ik ben in juli gestopt met de pil en mijn cyclus was nog steeds niet op gang gekomen. ik had wel vorige week al een KV test gedaan (omdat ik toch wel een menstruatie had verwacht inmiddels) en die was negatief. @lizzy: de CBtest die ik deed was er eentje met weekindicator... maar dus niet met ochtendurine. heeft er iemand nog een tip welke gevoelige test ik nog zou kunnen doen (die dus niet met ochtend-urine hoeft?)..
ja midden op de dag?? is die gevoeliger dan de CBdigital? ik ga 'm meteen halen denk ik (maar zit op mn werk)
haha Roosie, goeie tip sta ik daar dalijk te wiebelen bij de kruidvatkassa wat fijn deze reacties, als ik er met niemand even over kon praten nu zou ik gek worden!