Mijn zoontje is nu 1(en 2 weken)en nog altijd slaapt hij ontzettend slecht.Vanaf dat hij op bed gaat om 19:00 uur tot 5:45 word hij constant wakker en dan ook krijsen.En dit gaat al zo vanaf zijn geboorte.Ik heb al vaker hier over hem geklaagd en gevraagd om adviezen,maar helaas,niets lijkt ons te helpen.We gaan niet constant meer heen,omdat we dat gewoon niet meer trekken en het word er toch niet beter van.Gisteravond begon het 'feest' al om 21:00 uur en ging door tot 23:45 ongeveer.Dus lekker rustig tv kijken is er ookal niet bij.Mijn dochter van 2 word hier ook steeds wakker van en daardoor de dag erna nog een groter 'feest',omdat ze allebei ontzettend moe zijn en daardoor strontvervelend. Ik ben het zo zat!Hij heeft al 3 keer in het ziekenhuis gelegen om ons rust te gunnen,en hij logeert nu zowiezo 1 nacht per week bij mijn ouders,maar na zolang dat gekrijs aangehoort te hebben en geen goede nacht meer gedraaid te hebben,begin ik toch echt te denken: waarom wilde ik ook alweer kinderen?Klinkt misschien hard etc,want ik weet dat het ook heel anders kan.Mijn dochter bv slaapt al door vanaf 7 weken;net of we dubbel zo hard teruggepakt worden.Het liefst zou ik zijn hele kamer isoleren,want je hoort hem door het hele huis,en zo klein is het huis niet.... Ik weet het niet meer. Zijn er meer mensen hier die dit hebben of hebben gehad?Ik ben wel benieuwd hoe het daar gaat/gegaan is en of het ooit ophoudt.
Ik heb het boek gekocht, Lekker slapen zonder huilen, van Elisabeth Pantley, heeft voor mij geweldig geholpen. Gewoon via Marktplaats. Heeft hij geen pijn? Heb je hem wel eens helemaal na laten kijken? Misschien heeft hij wel ergens last van. Lijkt me heel moeilijk voor je. Ik vond het boek ook heel fijn omdat het me echt een hart onder de riem gaf, heel herkenbaar. Ik hoop dat je er wat aan hebt.
lijkt mij dat hij ergens last van heeft. hier trouwens een draak van bijna 15 die minimaal nog 3 keer wakker word! sinds 2 maanden gaat het beter maar doorslap ho maar
Jee, wat moeilijk! Mijn zoontje sliep prima door tot ca 10/11 maanden. Tot 13 maanden toe was hij 1/2 keer per nacht krijsend wakker en dat vond ik al erg vermoeiend. Bij ons speelde er gewenning mee, maar als jouw zoontje het al vanaf zn geboorte heeft?? Ik zal even heel goed uitsluiten dat er niks lichamelijks speelt. Heeft ie geen pijn? Slaapt hij op de dag wel goed? Slaapt ie hetzelfde als hij uit logeren gaat? Zijn er dingen die tijdelijk helpen bijv een speen/ aai over de bol etc. Ben je weleens naar een osteopaat geweest met hem? Kan soms erg goed helpen. Verder wil ik je veel succes wensen, want het is vast eg vemoeiend en heeft invloed op je hele dag! kan me voorstellen dat je soms weleens neagtief denkt. Als ik er midden in de nacht uit moest terwijl ik ZO moe was dan vervloekte ik m,n zoontje ook weleens hoor... komt gewoon van het slaapgebrek en is vreselijk vervelend.