De oudste kwam 1 week eerder en de jongste 3 dagen eerder dan de uitgerekende datum. Wel vind ik bij mij dat ik sneller ben bevallen met de 2de. De oudste 6,5 uur en bij de jongste maar 2 uur.
De 1e kwam bij 40+6 en de 2e bij 40+2 (volgens de termijnecho's bij 10 weken). Toch heb ik 'ongeveer gelijk' gestemd; wat is immers 4 dagen verschil nu helemaal, ze kwamen beide in de 41e week. Wat ik zelf wel een leuk toeval vind, is dat de bevalling bij allebei precies 40 weken na de 1e dag van m'n laatste menstruatie begon en de dag erna waren ze er, dus eigenlijk bij 40+1 volgens die methode. Bij beide ben ik n.a.v. termijnecho iets vooruit gezet, maar misschien klopte dat dan toch minder....
Hmm.. ik ben ook wel benieuwd eigenlijk. Mijn zoontje kwam met 39+5 en ik hoop dit keer eigenlijk ook weer tussen 39-40 wk te bevallen. Maar als ik dit topic zo lees, is de kans dat ze pas na de uitgerekende datum komt groter...
Eerste kwam met 38 weken Tweede met 41+2, dus die heeft bijna 3,5 week langer binnen gezeten dan zijn broer.
De eerste kwam met 40w1d en de 2de is met pressies 41weken geboren. Dus heb later gestemd. Overgens is de 2de bevalling me wel beter bevallen en een stuk sneller gegaan. Nu in afwachting van de 3de en krijg ik maandag te horen wanneer onze baby geboren gaat worden en hoe. Dus voor deze zou ik eerder stemmen haha maar als ik de natuur zijn gang zou laten gaan zou het ook weer 41weken zijn denk ik ze hebben het goed in mijn buik.
Getsie haha. Ik vond het zooo heerlijk dat mijn dochter een week te vroeg kwam. Ging er stiekem al een beetje vanuit dat deze frummel ook de 40 weken gewoon niet zou halen..... Maar als ik de verhalen zo lees, kan ik wrs iets langer van deze zwangerschap genieten
zoon met 40 weken precies, dochter met 41,6 wkn (zou maandag ingeleid worden en ben zondagmiddag om 14.43 uur spontaan bevallen )
hier precies dezelfde dag twee dagen voor de uitgerekende datum. allebei op een donderdag geboren en allebei de eerste wee om 5 uur!!!
Ieh! Ik dacht ook eigenlijk dat tweede kindjes gemiddeld wat eerder komen. Dan zal ik mijn verwachtingen maar wat bij gaan stellen. Niet dat ik er vanuit ging dat ze eerder zou komen, maar ik rekende wel op ongeveer dezelfde termijn (40+2) Hopelijk valt het mee.
Gefeliciteerd Balleke!!! Onze eerste kwam met 39.5, de tweede met 37.0. Hier had de tweede dus beduidend meer haast dan zijn zus
Hier de 1e 39 5dgn en de 2e 39.6dgn.. geldt t voor de 3e ook sneller meestal of niet?? haha was ikd an wel weer benieuwd naar..
Balleke gefeliciteerd!!!! En bij een derde? Geen idee, je zou toch zeggen dat de weg goed begaanbaar zou zijn . Ik hoop het voor je.
Snik, dit zijn geen topics die ik nu moet lezen... Mijn oudste is geboren met 42 weken na inleiding en ik heb steeds het gevoel gehad dat deze baby wel eerder zal komen dan haar grote zus maar als ik deze uitslag lees.... Maar goed, ze komt zeker weten eerder (uit zichzelf of niet, kan me niet schelen ) want ik heb al aangegeven dat ik niet zo lang door wil lopen deze keer.
Mijn 1e dochter kwam met 41+4, en mijn 2e dochter kwam met 41+6! Ik ben bang dat als ik ooit zwanger ben van de 3e (hopelijk!), dat ik dan tot 43 weken doorloop